Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Downloadsnelheid erg laag?

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Downloadsnelheid erg laag?

Iemand vertelde me dat mijn downloadsnelheid erg laag zou zijn? Alles in 1 premium en nieuwste modem, kasten in de wijk ook up to date (Heinkenszand)

meet je dit draadloos via Wifi, of heb je de laptop / PC met een utp-kabel aangesloten ??

Reageer

Ook al enkele weken veel last van. Gisteravond kwam de downloadsnelheid net boven de 20Mb/s, terwijl deze normaal gesproken 250 zou moeten zijn. Ook bekabeld heb ik problemen met de interactieve TV van Delta. Slaat om de haverklap vast. Af en toe vraag ik me wel af waar ik elke maand voor betaal.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
        meet je dit draadloos via Wifi, of heb je de laptop / PC met een utp-kabel aangesloten ??
        via wifi, zal morgen eens kijken wat de pc doet. #edit: pc haalt bijna 300 download....alles gereset maar resultaat blijft zelfde, wifi is ongeveer 20% van de snelheid die pc haalt via utp
        Laatst bewerkt door Arupam1; 20 Jul 2020, 08:34.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door rtvanvliet Bekijk bericht
          Ook al enkele weken veel last van. Gisteravond kwam de downloadsnelheid net boven de 20Mb/s, terwijl deze normaal gesproken 250 zou moeten zijn. Ook bekabeld heb ik problemen met de interactieve TV van Delta. Slaat om de haverklap vast. Af en toe vraag ik me wel af waar ik elke maand voor betaal.
          Goedemorgen,

Kan je de speedtest eens uitvoeren met een bekabelde verbinding direct op het modem aangesloten? Haal je dan wel de snelheid behorend bij het abonnement?

Stuur mij anders een e-mail met je klantgegevens en een link naar dit bericht dan kijk ik dit verder voor je na.
          Je mag de e-mail richten aan [email protected]

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Arupam1 Bekijk bericht

via wifi, zal morgen eens kijken wat de pc doet. #edit: pc haalt bijna 300 download....alles gereset maar resultaat blijft zelfde, wifi is ongeveer 20% van de snelheid die pc haalt via utp
            Heb een e-mail van je ontvangen en deze beantwoord.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
            X