Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Uitrol glasvezel in Middelburg gaat van start

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #61
    Nieuwe wijk MDB-05 Klarenbeek/Griffioen toegevoegd.

    Reageer


    • #62
      Oorspronkelijk gepost door hm_aapje Bekijk bericht
      Zelf heb ik van Delta Glasvezel vernomen dat in mijn deel van zuid de flush-datum op de 29ste van januari (morgen dus) staat. Dat betekent dat de provider modems gaat versturen
      Ondertussen dik een maand verder en meerdere chatgesprekken verder nog steeds geen pakket ontvangen...

      Reageer


      • #63
        Oorspronkelijk gepost door hm_aapje Bekijk bericht

        Ondertussen dik een maand verder en meerdere chatgesprekken verder nog steeds geen pakket ontvangen...
        Laatst bewerkt door driepinter; 9 Mar 2021, 18:14.

        Reageer


        • #64
          Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
          Het is triest natuurlijk maar dat zit nog steeds vast op het overzetten van die administratieve systemen.

          Dit wordt allemaal afgeschoven op en i.v.m de coronamaatregelen.

          Reageer


          • #65
            Het modemwissel i.v.m de upload verhoging was ook al een half jaar van te voren toegezegd.

            Maar door de coronamaatregelen werd ook dat iedere keer uitgesteld.

            Reageer


            • #66
              Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

              Het is triest natuurlijk maar dat zit nog steeds vast op het overzetten van die administratieve systemen.
              Ik weet wie de datamigratie heeft gedaan en die is echt al maanden afgerond.

              Reageer


              • #67
                Oorspronkelijk gepost door GoeRoe Bekijk bericht
                Ik weet wie de datamigratie heeft gedaan en die is echt al maanden afgerond.
                Wat is dan volgens jou wel de huidige reden waarop het nog steeds vastzit, want in het corona verhaal geloof ik niet zo ?
                Laatst bewerkt door driepinter; 10 Mar 2021, 20:22.

                Reageer


                • #68
                  Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

                  Wat is dan volgens jou wel de huidige reden waarop het nog steeds vastzit, want in het corona verhaal geloof ik niet zo ?
                  Met het modemwissel was dit in ieder geval wel zo. Er is ook nu weer veel Deltapersoneel die thuiswerken.

                  https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...snelheid/page3

                  Laatst bewerkt door Guest01; 11 Mar 2021, 08:04.

                  Reageer


                  • #69
                    Goed nieuws, pakket is opgestuurd en kan deze binnen enkele werkdagen verwachten.
                    Laatst bewerkt door hm_aapje; 11 Mar 2021, 07:55.

                    Reageer


                    • #70
                      Nieuwe wijk MDB-03-1000 Middelburg Centrum Oost toegevoegd.
                      Laatst bewerkt door driepinter; 5 Apr 2021, 14:13.

                      Reageer


                      • #71

                        Nieuwe wijk Middelburg Zuid West toegevoegd

                        Reageer


                        • #72
                          Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                          Nieuwe wijk Middelburg Zuid West toegevoegd
                          Dit is volgens mij de wijk Klarenbeek/Griffioen (MDB-05) en zou Middelburg Zuid-West wat lager moeten liggen, ik woon zelf in deze buurt en en wel een brief ontvangen dat glasvezel eraan komt maar verder geen informatie.

                          Reageer


                          • #73
                            Oorspronkelijk gepost door reddwarf Bekijk bericht
                            Dit is volgens mij de wijk Klarenbeek/Griffioen (MDB-05) en zou Middelburg Zuid-West wat lager moeten liggen, ik woon zelf in deze buurt en en wel een brief ontvangen dat glasvezel eraan komt maar verder geen informatie.
                            Je kunt altijd nog een mailtje naar de aannemer sturen : [email protected] voor nadere informatie.

                            Qua datum wordt dit dan wel waarschijnlijk XGS-PON dus afwijkend van de rest in Middelburg.
                            Laatst bewerkt door driepinter; 5 Jul 2021, 20:34.

                            Reageer


                            • #74
                              Van de week kwam er savonds iemand van delta aan de deur bij mij. (Dauwendaele).

                              Deze zei dat hij langskwam omdat ik een brief in de bus had gehad dat zij langskwamen. Ik heb alleen geen brief gehad. Maar goed hij kwam dus op een tablet een lijntje tekenen hoe de glasvezel moest lopen naar mijn huis. En een foto van de meterkast maken.

                              Maar als ik op die website van delta planning kijk staat dauwendaele er nog geen eens bij. Hoe kan het dat ze nu toch al aan de deur komen. Niet dat het erg is maar ik vroeg het mij af

                              Reageer


                              • #75
                                Oorspronkelijk gepost door Marco198332 Bekijk bericht
                                Maar als ik op die website van delta planning kijk staat dauwendaele er nog geen eens bij. Hoe kan het dat ze nu toch al aan de deur komen. Niet dat het erg is maar ik vroeg het mij af
                                Het is niet erg. Einde verhaal toch? Of zoek je iets om je druk over te maken?

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X