Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Proefdraaien gigabit, itv?

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

En Koebatje ok rombeuter eeee ,nie pinnig doe or ,wan un bolus dur oor rombeuter op
    Kan nie op-bolussen van Boer! Vreed lekker.

Reageer

Maar ff terug on-topic: Wie met gigabit en DIT lust bolussen met room van bakkert Boert?
      Ik heb 1 jaar met machtige korting bijgetekend op het KPN-netwerk, maar wil best eens kijken of het het waard is om terug te komen.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
        Maar ff terug on-topic: Wie met gigabit en DIT lust bolussen met room van bakkert Boert?
        Ik heb 1 jaar met machtige korting bijgetekend op het KPN-netwerk, maar wil best eens kijken of het het waard is om terug te komen.
        als gewend bent aan IPTV van KPN, dan is overstappen naar DIT van Delta, net zoiets als zelfkastijding uit de middeleeuwen.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

als gewend bent aan IPTV van KPN, dan is overstappen naar DIT van Delta, net zoiets als zelfkastijding uit de middeleeuwen.
          Ha ja Fred, dat wil ik dus zelf eens zien. Ik ben er wel bang voor als ik dit forum mag geloven.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

Kan nie op-bolussen van Boer! Vreed lekker.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
            X