Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

storing NPO3,NPO politiek en ARD

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • storing NPO3,NPO politiek en ARD

    Wanneer ik naar bovenstaande zenders kijk blijft regelmatig beeld en geluid even stilstaan en springt dan weer verder. Heel irritant. Op advies van de dames via chatdienst van alles geprobeerd. Al 4 keer witte kastje van interactief kijken gereset, door dames al paar maal teruggezet naar fabrieksinstellingen, niets helpt. Laatste bericht is dat er iets hapert aan deze zenders en er naar gekeken wordt. Zijn er meer kijkers die dit euvel hebben geconstateerd of ben ik de enige. Heeft anders iemand een oplossing voor mij?
    .

  • #2
    ARD liep gisteren bij mij ook af en toe vast. Sowieso staat daar de SD versie nog van, dus wie weet kan men meteen deze even naar HD zetten conform de zenderlijst.

    NPO3 en NPO heb ik geen probleem op dit moment.

    Reageer


    • #3
      Wat je toch niet allemaal meemaakt als klant van de beste provider van Nederland.

      Reageer


      • #4
        Wij hebben dat de laatste weken ook steeds en gisteravond op NPO3 was het heel erg. We hebben gekeken of er updates waren, maar daarna niet meer gekeken of het nog steeds haperde....

        Reageer


        • #5
          Hoe komt Delta toch aan die goede beoordeling bij de consumentenbond?

          Reageer


          • #6
            Ook al weken last van stilstaand beeld en de radio die steeds uitvalt. Heeeeeeel irritant . Oplossen asap we betalen niet voor zulke ellende

            Reageer


            • #7
              We kunnen hoog of laag springen ze doen toch geen mallemoer aan zaken die de klanten aandraagt als fouten.
              Ik heb al een jaar lang bepaalde zenders niet in HD. Het wordt gewoon niet opgelost.

              Reageer


              • #8
                Hi hallo idd al die storingen ik wordt er ook moedeloos van. dan is het ff goed dan weer niet. Het gaat al weken zo. en je hebt gelijk hoe komen ze ze aan die goede beoordeling . dat is een leugen. dat staat vast. en daar betalen we aardig wat voor .

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X