Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta fiber speed 1000 Mbps abonnement

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Delta blijft zich maar verschuilen achter Corona maar over een modemwissel is nooit gesproken in de mails, dat dat dus nodig was om de hogere uploadsnelheid te kunnen halen. En nu weer lekker de prijzen omhoog, ondanks Corona, dat zou ik uit goed fatsoen maar eens uitstellen, tenminste als er fatsoen was.

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door Ferry Bekijk bericht
      Sinds gisteren zijn we weer begonnen met het verbeteren van ons netwerk op verschillende locaties. Normaal gesproken had dit al klaar moeten wezen maar vanwege de corona was dit stop gezet. Wat betreft de modemwissels staan nog op "on hold". Ik hoop hier snel meer informatie over te krijgen wanneer dit weer mogelijk is. Hier houden we je zeker van op de hoogte.

      Reageer


      • #18
        Je meet toch wel bedraad he?

        Reageer


        • #19
          Bij mij hebben er vorige week week werkzaamheden plaats gevonden, welke is me niet duidelijk, maar ook hier nog steeds een upload van 30Mbps.

          Reageer


          • #20
            Hi Edwinhendriks1971 en Ixxie , kunnen jullie onder vermelding van jullie klantgegevens een mailtje sturen naar [email protected]. Dan kan voor je worden nagezien wat hiervan de oorzaak kan zijn. Indien de werkzaamheden zijn afgerond en het modem al is herstart zou de nieuwe upload behaald moeten worden.

            Reageer


            • #21
              TimE Wederom mijn gegevens doorgeven? Zal ik doen en hopelijk doet Delta er dan iets mee.
              Op 25 maart heb ik mijn gegevens op verzoek van een moderator ook doorgegeven. Behalve een ontvangstbevestiging heb ik er tot nu toe, bijna drie maanden later, nooit geen antwoord op gehad. Niet heel klantvriendelijk.

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door Ixxie Bekijk bericht
                TimE Wederom mijn gegevens doorgeven? Zal ik doen en hopelijk doet Delta er dan iets mee.
                Op 25 maart heb ik mijn gegevens op verzoek van een moderator ook doorgegeven. Behalve een ontvangstbevestiging heb ik er tot nu toe, bijna drie maanden later, nooit geen antwoord op gehad. Niet heel klantvriendelijk.
                Dat is dan niet zo mooi Ixxie , ik vertrouw erop dat het in orde wordt gemaakt.

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X