Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

wifi valt uit!

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • wifi valt uit!

    al sinds begin maart valt bij ons de wifi steeds weg. Verschillende keren gebeld maar wordt steeds afgewezen. maart en april kan ik begrijpen wegens corona. We zijn nu half mei en de kinderen moeten toetsen en proefwerken van thuis maken met een wifi die steeds wegvalt. Aan de telefoon wordt mij gezegd dat dit geen noodgeval is! als dit nog lang blijft duren zorg ik er voor dat het wel een noodgeval wordt en zet ik de hamer op mijn bakje ! ben het grondig moe om de hele tijd afgescheept te worden. wel keurig betalen zen voor wifi die niet werkt!

  • #2
    5GHZ of 2.4 GHz netwerk? Zet het netwerk (2.4 ghz ) eens op een ander kanaal. Geen storende draadloze apparaten in de buurt van het modem. Als je naast het modem staat, valt de wifi dan ook weg?

    Reageer


    • #3
      De monteur moet een nieuw modem bij je installeren en zolang hij dat in zijn eentje kan doen is er niets aan de hand.

      Reageer


      • #4
        Ik heb precies het zelfde probleem.
        contact gehad met delta maar sturen geen monteur ivm Corona.
        Vind ik best wel apart aangezien zelfs de fysiotherapeut al weer werkt en die toch een stuk persoonlijker contact met je hebben als een monteur van delta.
        ik zelf ben hierdoor ook al aan het kijken om over te stappen.

        Reageer


        • #5
          RoelsV Kun je in een mailtje aan [email protected] jouw klantgegevens toesturen? Na ontvangst kunnen de wifi instellingen nogmaals voor je worden nagezien. Wellicht is kan hierin alsnog iets voor jou worden betekend.

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X