Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Packet los zeelandnet

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Packet los zeelandnet

    Ik heb al dik 6 maanden last van Packet los elke keer begint het om 4 over tot 7 over games zijn dan niet speelbaar ook video's,twitch alles stopt ermee maar delta geeft aan dat dit niet aan hun ligt. rare is dat al mijn vrienden die omstreken Middelburg wonen dit ook ervaren op hetzelfde tijdstip. Ik heb delta regelmatig aan de telefoon en werd mij ook verteld wij zien niks dus we gaan er ook niks mee doen dan ook nog eens als het je niet bevalt weetje wat je kan doen dus overstappen goeie service.
    Bijgevoegde bestanden

  • #2
    Ik zie net per toeval dat ik het op 19-04 ook zelf heb gemeten om 11:04.

    Theoretisch kan dit ook nog een bepaald apparaat zijn wat inschakelt (op het lichtnet) op precies hetzelfde tijdstip gedurende 3 minuten.

    Maar ja dit valt natuurlijk verder nooit te bewijzen.

    Reageer


    • #3
      Ik ervaar hetzelfde probleem.

      Elk uur heb ik last van packet loss en internet problemen.
      Dit is een probleem bij mijn studie omdat dan het videogesprek via skype slecht kan volgen.

      Bij gamen ondervind ik hetzelfde probleem en inderdaad met een patroon , steeds 4 minuten na het hele uur.
      Ik heb ook mijn verbinding getest met pingplotter , hierbij de resultaten: Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: unknown.png
Bekeken: 612
Grootte: 9,7 Kb
ID: 183482

      Reageer


      • #4
        https://delta.speedtestcustom.com/re...7-f57a323cdd52

        Hier het zelfde heb gebeld , haal je router er maar van tussen , volgens Delta opgelost niet dus , reset je modem maar iedere dag? geen oplossing m.i.

        https://delta.speedtestcustom.com/re...7-573c721f2e34

        En weer even later

        https://delta.speedtestcustom.com/re...7-573c721f2e34

        Reageer


        • #5
          Vanmorgen om zowel 07:00 als om 08:00 uur een meting gedaan en de fout valt tot twee keer toe te reproduceren om 4 minuten na het hele uur.


          Het duurt maar kort maar de packet loss is dan even zeker 30% een aantal keer achter elkaar.
          Bijgevoegde bestanden
          Laatst bewerkt door driepinter; 9 May 2020, 06:44.

          Reageer


          • #6
            Hier in Terneuzen ook vaak last van packet loss, maar dan bij langdurige sessies. Modem in bridge modus zetten en eigen router plaatsen was de oplossing. De door Zeelandnet geleverde hardware is gewoon slecht en verre van goed getest op stabiliteit.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door buijze Bekijk bericht
              Hier in Terneuzen ook vaak last van packet loss, maar dan bij langdurige sessies. Modem in bridge modus zetten en eigen router plaatsen was de oplossing. De door Zeelandnet geleverde hardware is gewoon slecht en verre van goed getest op stabiliteit.
              Het is niet de hardware we hebben al met veel mensen getest het zit in hun netwerk ergens. en ze weten nu ook dat er iets mis is aangezien ze dat hebben gezien bij een vriend van mij eindelijk. hoop dat ze nu snel wat gaan doen.

              Reageer


              • #8
                In mij geval was het kabelmodem wat het probleem veroorzaakte. Sinds ik weer naar bridgemodus ben overgeschakeld is het een stuk stabieler. Sessies worden iet meer afgekapt elk paar minuten.

                Reageer


                • #9
                  Dit is verholpen

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Thijs C Bekijk bericht
                    Dit is verholpen
                    Klasse, keep up the good wojk!
                    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Thijs C Bekijk bericht
                      Dit is verholpen
                      Wat is er verholpen het probleem van buijze ? ik heb juist mijn router ervan tussen moeten halen van Delta , dit geheel volgens script van de A technische telefoon dienst , er was geen probleem aan de kant van Delta ,hoe kun je een probleem oplossen waarvan je niet erkend dat het er is ?

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door maiden Bekijk bericht
                        Ik heb juist mijn router ervan tussen moeten halen van Delta , dit geheel volgens script van de A technische telefoon dienst , er was geen probleem aan de kant van Delta ,hoe kun je een probleem oplossen waarvan je niet erkend dat het er is ?
                        Is altijd iets gecompliceerder dan het lijkt. Maak even een nieuw topic aan voor jouw probleem dan kunnen wij daar op inhak(k)en.

                        Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                        Reageer


                        • #13
                          Thijs C bedoelt hier volgens mij het probleem van Tostiii.

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                            Thijs C bedoelt hier volgens mij het probleem van Tostiii.
                            I see; sorry verkeerd gelezen...
                            Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                            Reageer


                            • #15
                              Beste Allen,

                              Het probleem waarbij er elke paar minuten na het hele uur Packetloss wordt ervaren. Dit is enkele weken geleden opgelost.
                              Mocht u hier problemen van hebben ondervonden Kunnen we kijken wat we voor u kunnen betekenen. Graag dan spoedig contact opnemen.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X