Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wifi Bellen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Wifi Bellen

    Vandaag is er een nieuwe router geinstalleerd.
    Voorheen kon ik de functie gebruiken van de telefoon bellen via wifi met het modem dat vervangen is.
    Ik heb zelf een kpn abonnement.

    Op de klantenservice konden ze mij niet helpen omdat ze hier geen verstand van hadden en me vertelde dat alle poorten open stonden.

    Kan iemand me helpen wat nu hiermee te doen.
    Is er een bepaalde instelling die ik moet gebruiken.

    Heb wel het volgende kunnen vinden:

    firewall moet het bellen via wifi toestaan. Dit gaat meestal goed zonder extra handelingen. Mocht je merken dat gesprekken niet worden doorgelaten, controleer dan je firewall instellingen. In het kader hieronder geven we de firewall instellingen om bellen via wifi toe te staan.

    Benodigde firewall instellingen Protocol Port Protocol name UDP 4500 IPSec UDP 4500 IPSec UDP 500 IPSec ISAKMP UDP 500 IPSec ISAKMP IP Proto 50 N/A IPSec ESP IP Proto 50 N/A IPSec ESP IP Proto 51 N/A IPSec AH IP Proto 51 N/A IPSec AH

    Weet iemand van jullie wat de oplossing kan zijn


  • #2
    Je hebt een nieuwe router, dus ook een nieuwe wifi code.
    Je zal op je telefoon bij Wifi (instellingen ) het nieuwe wifi-netwerk met een andere code moeten invoeren.
    Laatst bewerkt door Ptrol; 30 Apr 2020, 16:06.

    Reageer


    • #3
      Ik ga er even vanuit dat je een modem van het merk/type Sagemcom F@ST3890V3 hebt, klopt dat?

      Zo ja:

      - Log in op het modem ( via http://192.168.11.1 . de benodigde gebruikersnaam/wachtwoord staan op het label op het modem (tenzij je dat hebt aangepast))
      - Klik op 'Access Control'
      - Klik op tabje 'Advanced Options'
      - Dan zie je daar een optie 'Ipsec PassThrough', met een knop/schuifje om deze optie aan/uit te zetten.

      Hoe staat hij nu ?

      Maakt het verschil als je de optie aanpast ?

      Reageer

      Om te reageren, moet je eerst .

      verwerken...
      X