Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

snelheid lijn drastisch verlaagd na reboot modem

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • snelheid lijn drastisch verlaagd na reboot modem

    snelheid lijn

    Geachte LS,

    een aantal weken geleden heb ik een mail van delta gekregen i.v.m. upgrade netwerk met het verzoek het modem te rebooten, sinds die tijd is mijn downloadsnelheid drastisch verlaagd.
    Ik haal nu max 100 down 20 up
    mijn huidige abbo is sinds kort 400 down 100 up, daarvoor hadden wij een 300 down abbo
    modem is een sagacom
    Vraag van mij kant is waarom haal ik nu mijn snelheden niet meer (fout in het systeem??)

    Met vriendelijke groet,

    Ad de Jonge

  • #2
    Om die 100Mb upload te kunnen behalen is ook nog een wijk aanpassing noodzakelijk.

    Waarom de download minder is kan ik helaas niet zeggen.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door acj.dejonge Bekijk bericht
      snelheid lijn

      Geachte LS,

      een aantal weken geleden heb ik een mail van delta gekregen i.v.m. upgrade netwerk met het verzoek het modem te rebooten, sinds die tijd is mijn downloadsnelheid drastisch verlaagd.
      Ik haal nu max 100 down 20 up
      mijn huidige abbo is sinds kort 400 down 100 up, daarvoor hadden wij een 300 down abbo
      modem is een sagacom
      Vraag van mij kant is waarom haal ik nu mijn snelheden niet meer (fout in het systeem??)

      Met vriendelijke groet,

      Ad de Jonge
      Mijn snelheid is wat verbeterd na een reset

      https://delta.speedtestcustom.com/re...e-3d4b0213f5c1

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door acj.dejonge Bekijk bericht
        snelheid lijn

        Geachte LS,

        een aantal weken geleden heb ik een mail van delta gekregen i.v.m. upgrade netwerk met het verzoek het modem te rebooten, sinds die tijd is mijn downloadsnelheid drastisch verlaagd.
        Ik haal nu max 100 down 20 up
        mijn huidige abbo is sinds kort 400 down 100 up, daarvoor hadden wij een 300 down abbo
        modem is een sagacom
        Vraag van mij kant is waarom haal ik nu mijn snelheden niet meer (fout in het systeem??)

        Met vriendelijke groet,

        Ad de Jonge
        Kan je mij je klantgegevens en een link naar dit bericht via de e-mail toezenden? Dan zoek ik de gegevens er even bij en kijk ik dit voor je na. Je mag de e-mail richten aan [email protected]

        Reageer


        • #5
          Ik heb zelf ook het idee dat internet trager is geworden maar kan de website niet fatsoenlijk bekijken op een ipad om te zien welke snelheden bij mijn abo passen. Straks maar eens een pc opzoeken....

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Arupam1 Bekijk bericht
            Straks maar eens een pc opzoeken....
            Deze linke/versie werkt prima op tablet en smart phone: https://www.delta.nl/service/interne...ternetsnelheid
            Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X