Geachte
Ik probeer mijn Neato D4 botvac connected te koppelen aan de router, echter lukt dit niet. Hij geeft zelfs mijn netwerk niet weer.
Volgende zaken worden gerapporteerd door Neato zelf als mogelijke verbindingsproblemen, echter heb ik hier zelf geen kennis over gezien het over eigenschappen van de router gaat. Voor ik er aan begin had ik graag wat instructies en info over de mogelijke belemmeringen.
STAP 1: Controleer de gegevens van uw Wi-Fi-router:
Alvast bedankt
Ik probeer mijn Neato D4 botvac connected te koppelen aan de router, echter lukt dit niet. Hij geeft zelfs mijn netwerk niet weer.
Volgende zaken worden gerapporteerd door Neato zelf als mogelijke verbindingsproblemen, echter heb ik hier zelf geen kennis over gezien het over eigenschappen van de router gaat. Voor ik er aan begin had ik graag wat instructies en info over de mogelijke belemmeringen.
STAP 1: Controleer de gegevens van uw Wi-Fi-router:
- Zorg ervoor dat uw draadloze router ofwel 2,4 GHz is of een dual-band router die is geconfigureerd om 2,4 GHz te ondersteunen. De Botvac Connected biedt geen ondersteuning voor 5 GHz. Raadpleeg deze informatie om te zien hoe u bepaalt of uw router 2,4 GHz ondersteunt.
- Controleer of u over het juiste wachtwoord voor uw netwerk beschikt. Als u probeert verbinding te maken met een verborgen netwerk, moet u ervoor zorgen dat u de juiste netwerknaam en SSID hebt en dat het netwerk 2,4 GHz is. Let er ook op dat de SSID hoofdlettergevoelig is.
- Zorg ervoor dat de firewall- en poortinstellingen van uw Wi-Fi-router uw Neato-robot toestaan verbinding te maken met de Neato-servers.
Alvast bedankt
Reageer