Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Aanleg glasvezel in Zeeland van start

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • fred44nl
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Toof Bekijk bericht
    We zitten allemaal thuis en hebben overal teveel tijd voor, dus als je wat langer moet wachten voor je upload doe je iets anders tussen door.
    je slaat de plank volledig mis.
    het feit dat we overdag niet sneller mogen dan 100 km/h geldt voor iedereen.
    niet voor een gedeelte van de bevolking.

    de beloofde uploadverhoging zou voor iedereen, die de aankondigings-email heeft ontvangen !!
    fred44nl in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Toof
    antwoordde
    Waar maakt iedereen zich nu zo druk om.
    We zitten allemaal thuis en hebben overal teveel tijd voor, dus als je wat langer moet wachten voor je upload doe je iets anders tussen door.
    Tenslotte mag je ook nog maar 100 op de snelweg en de wegenbelasting wordt er niet minder op.
    Relax, het goede weer komt eraan.
    Toof in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Ptrol
    antwoordde
    Jeroen, dat noem ik met een kluitje in het riet gestuurd worden.

    Immers was al bekend voor de Coronacrisis dat de deadline niet gehaald zou worden.
    Ook uit monde van de monteurs gehoord.
    Doodleuk verstuurd Delta Fiber een mail met de nieuwe snelheden.


    Verder haal ik maar 15 Mbps waar nu echt "tijdelijk" 20Mbps zou moeten geleverd worden.
    Ptrol in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Jeroen
    antwoordde
    Nog even verder gezocht voor Ptrol

    Vanwege het coronavirus werken veel mensen thuis en willen we onderbreking van internetverbindingen door onderhoudswerkzaamheden minimaliseren.
    Daarom stellen we de geplande werkzaamheden aan het netwerk even uit. Een nieuwe planning volgt na 6 april op deze pagina.https://www.delta.nl/over-delta/next...ation-netwerk/
    Jeroen in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Michel
    antwoordde
    De mail afdeling is denk ik met verlof. Ik had maandag al een mailtje verstuurd, maar wacht nog steeds op antwoord.
    Michel in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Ptrol
    antwoordde
    Ook mail verstuurd.
    Ptrol in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • fred44nl
    antwoordde
    [QUOTE=Ptrol;n182316]
    Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
    Antwoord kwam nu juist van Forumbeheer na aanleveren gegevens.


    ja, hier precies hetzelfde.

    maar er staat ook in die email, dat als je nog vragen hebt, dan kun je die stellen door op die email te antwoorden.
    en dat heb ik dus maar gedaan.
    we wachten gewoon weer af
    fred44nl in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • driepinter
    antwoordde
    Kans is natuurlijk aanwezig dat de glasvezel aanleg werkzaamheden (grotendeels) zijn uitbesteed aan een onderaannemer(s).

    Dus los staat van Docsis 3.1 werkzaamheden.
    driepinter in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Ptrol
    antwoordde
    [QUOTE=Jeroen;n182315]Mogelijk kunnen de collega's van forumbeheer voor je kijken wanneer die werkzaamheden wel zullen plaatsvinden.
    Ik kan me goed voorstellen dat het vervelend is om nog niet optimaal van je snelheid te kunnen profiteren.
    QUOTE]

    Antwoord kwam nu juist van Forumbeheer na aanleveren gegevens.

    Ptrol in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Jeroen
    antwoordde
    Mogelijk kunnen de collega's van forumbeheer voor je kijken wanneer die werkzaamheden wel zullen plaatsvinden.
    Ik kan me goed voorstellen dat het vervelend is om nog niet optimaal van je snelheid te kunnen profiteren.
    Maar het bericht over de aanleg van glasvezel in Goes is dus geen nep-nieuws.
    Jeroen in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Ptrol
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
    Ptrol Al contact opgenomen met mijn collega's van de helpdesk voor dit probleem?
    Ja, Jeroen

    Antwoord: "Op dit moment zijn de Next Generation werkzaamheden bij je in de wijk nog niet voltooid. Zodra de Next Generation werkzaamheden zijn afgerond bij je in de wijk kan je volledig gebruik maken van de nieuwe upload snelheden".

    Daar kan je dus niks mee.
    Totaal geen mededeling wanneer dan wel.

    Ik betaal toch net zoveel en zit dringend om die hogere Upload verlegen.
    Heb er zelfs al kosten voor gemaakt door opslagruimte in de Cloud te kopen.

    Delta Fiber heeft aankondigingen gedaan en maakt het niet waar.
    Als ik voor biefstuk betaal, wil ik voor dezelfde prijs geen runderlapje, omdat de slager niet weet wanneer hij weer biefstuk in huis heeft.


    Ptrol in DELTA Internet en Telefonie
    Laatst bewerkt door Ptrol; 3 Apr 2020, 12:08.

    Laat een reactie achter:


  • fred44nl
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
    Dat is een rare conclusie Fred. Onderhoud en werkzaamheden aan het netwerk of het nu glas of kabel is blijven gewoon doorgaan. [
    fred44nl in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Jeroen
    antwoordde
    Dat is een rare conclusie Fred. Mijn collega's zijn druk bezig dit allemaal voor elkaar te krijgen in deze moeilijke tijden.
    Onderhoud en werkzaamheden aan het netwerk of het nu glas of kabel is blijven gewoon doorgaan.

    Ptrol Al contact opgenomen met mijn collega's van de helpdesk voor dit probleem?
    Jeroen in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • jean
    antwoordde
    O wat wordt mijn hartje verwarmd door deze vrolijke reactie,s
    jean in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Ptrol
    antwoordde
    Ja, mooi weer spelen voor de aandeelhouders en aspirant gegadigden voor Delta Fiber!

    Krijgen we 2de helft dit jaar weer een abonnementsverhoging voor.

    Met de laatste Upload verhoging ben ik geen steek opgeschoten.

    Ik had 15 Mbps en het is nog steeds 15 Mbps.

    Delta Fiber als je de beloofde verhogingen niet waar kan maken, maak de laatste abonnementsverhoging dan maar ongedaan!

    Ook in de supermarkt betaal je voor het geleverde.
    Aan verschil hangt een ander prijskaartje, maar blijkbaar niet bij Delta Fiber.
    Ptrol in DELTA Internet en Telefonie
    Laatst bewerkt door Ptrol; 3 Apr 2020, 11:53.

    Laat een reactie achter:

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X