Jos
Zie dat je dit blijkbaar ook op internet zelf kunt doen :
Inloggen | VolkerWessels Telecom (glasvezelafspraak.nl)
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Aanleg glasvezel in Zeeland van start
Samenvouwen
X
-
Oorspronkelijk gepost door FrankT Bekijk berichtAfgelopen woensdag was het zover.
VW Telecom komt voor de aanleg.
helaas hele middag zitten wachten, niemand gezien.
weer er achteraan bellen.
Ze bellen terug.....
De reactie op klachtenkompas beloven ook niet veel goeds: Volker Wessels Telecom klacht indienen? Klachtenkompas vraagt om antwoord
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk berichtWat een schandalige vertoning zeg!
- 1 Like
Laat een reactie achter:
-
- 1 Like
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk berichtHet is net de loterij bij Delta Fiber. Volgens mij hanteren ze wel tien verschillende voorwaarden in diverse gemeenten.
- 1 Like
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door FrankT Bekijk berichtWie heeft het ovet aansluitkosten? Niks van gehoord en ga ik dan ook niet betalen.
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk berichtToch niet s het miet eerlijk dat Deltafiber overal andere voorwaarden hanteert voor een aansluiting.
Laat een reactie achter:
-
Toch niet is niet eerlijk dat Deltafiber overal andere voorwaarden hanteert voor een aansluiting.Laatst bewerkt door stofdoek; 5 May 2022, 13:26.
- 1 Like
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door FrankT Bekijk berichtHoe had ik daarvoor kunnen zorgen dan?
Beleid is klaarblijkelijk overal anders.
Kapelle is aansluiten "on demand" en blijkbaar niet op basis van een schouw.
Op de site staat inderdaad dat ze van deur tot deur gaan tijdens een schouw. Maar onze situatie is per definitie anders vanwege de combinatie met rioleringswerken en maar 2 huizen in onze straat.
Op dat moment had ik niet de behoefte en middelen voor een nieuw abonnement bij Delta.
Temeer omdat ze het verkopen met "binnen 3 tot 6 weken aangesloten".
Dat blijkt nu helaas vies tegen te vallen.
teen"binnen denkel dagen na aanvraag krijgt u het pakket thuis bezorgd" duurt ook al 5 weken.
kortom, ze doen vooral niet wat ze beloven.
En ja, gezien de toenemende problemen bij KPN zou spoedige aansluiting fijn zijn.
- 1 Like
Laat een reactie achter:
-
Hoe had ik daarvoor kunnen zorgen dan?
Beleid is klaarblijkelijk overal anders.
Kapelle is aansluiten "on demand" en blijkbaar niet op basis van een schouw.
Op de site staat inderdaad dat ze van deur tot deur gaan tijdens een schouw. Maar onze situatie is per definitie anders vanwege de combinatie met rioleringswerken en maar 2 huizen in onze straat.
Op dat moment had ik niet de behoefte en middelen voor een nieuw abonnement bij Delta.
Temeer omdat ze het verkopen met "binnen 3 tot 6 weken aangesloten".
Dat blijkt nu helaas vies tegen te vallen.
teen"binnen denkel dagen na aanvraag krijgt u het pakket thuis bezorgd" duurt ook al 5 weken.
kortom, ze doen vooral niet wat ze beloven.
En ja, gezien de toenemende problemen bij KPN zou spoedige aansluiting fijn zijn.
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door FrankT Bekijk berichtTjonge jonge Koeba, jij hebt het enorm getroffen met jezelf.
welke hulp moet ik zien in jouw veroordelingen dan?
Om terug te gaan naar het onderwerp: Hoe komt het dat je niet meteen tijdens het aanleggen hebt gezorgd dat ze je aansloten? Je verwachtte blijkbaar dat ze aan je deur zouden komen of je op een andere manier zouden benaderen? Waar kwam die verwachting vandaan?
Laat een reactie achter:
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Laat een reactie achter: