Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Aanleg glasvezel in Zeeland van start

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Aanleg glasvezel in Zeeland van start

    DELTA start met de aanleg van glasvezel in twee wijken van Goes. Het gaat om Mannee en Noordhoek waar in totaal 22 kilometer glasvezel wordt gelegd.
    Op dit moment bestaat het hybride netwerk van DELTA in Zeeland al voor 60 procent uit glasvezel.
    Nu gaat de telecomprovider ook glasvezel naar woningen aanleggen.

    Meer lezen? Kijk op: https://www.delta.nl/nieuws/pers/aan...and-van-start/

  • #2
    Allemaal prachtig, Jeroen
    Maar laat Delta Fiber eerst eens zorgen dat de huidige abonnementen krijgen waarvoor ze betalen.

    Reageer


    • #3

      Reageer


      • #4
        Ja, mooi weer spelen voor de aandeelhouders en aspirant gegadigden voor Delta Fiber!

        Krijgen we 2de helft dit jaar weer een abonnementsverhoging voor.

        Met de laatste Upload verhoging ben ik geen steek opgeschoten.

        Ik had 15 Mbps en het is nog steeds 15 Mbps.

        Delta Fiber als je de beloofde verhogingen niet waar kan maken, maak de laatste abonnementsverhoging dan maar ongedaan!

        Ook in de supermarkt betaal je voor het geleverde.
        Aan verschil hangt een ander prijskaartje, maar blijkbaar niet bij Delta Fiber.
        Laatst bewerkt door Ptrol; 3 Apr 2020, 12:53.

        Reageer


        • #5
          O wat wordt mijn hartje verwarmd door deze vrolijke reactie,s
          [h=2][URL="https://citaten-en-wijsheden.nl/2574"]Het warme water vergeet niet dat het koud is geweest.[/URL][/h]

          Reageer


          • #6
            Dat is een rare conclusie Fred. Mijn collega's zijn druk bezig dit allemaal voor elkaar te krijgen in deze moeilijke tijden.
            Onderhoud en werkzaamheden aan het netwerk of het nu glas of kabel is blijven gewoon doorgaan.

            Ptrol Al contact opgenomen met mijn collega's van de helpdesk voor dit probleem?

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
              Dat is een rare conclusie Fred. Onderhoud en werkzaamheden aan het netwerk of het nu glas of kabel is blijven gewoon doorgaan. [

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
                Ptrol Al contact opgenomen met mijn collega's van de helpdesk voor dit probleem?
                Ja, Jeroen

                Antwoord: "Op dit moment zijn de Next Generation werkzaamheden bij je in de wijk nog niet voltooid. Zodra de Next Generation werkzaamheden zijn afgerond bij je in de wijk kan je volledig gebruik maken van de nieuwe upload snelheden".

                Daar kan je dus niks mee.
                Totaal geen mededeling wanneer dan wel.

                Ik betaal toch net zoveel en zit dringend om die hogere Upload verlegen.
                Heb er zelfs al kosten voor gemaakt door opslagruimte in de Cloud te kopen.

                Delta Fiber heeft aankondigingen gedaan en maakt het niet waar.
                Als ik voor biefstuk betaal, wil ik voor dezelfde prijs geen runderlapje, omdat de slager niet weet wanneer hij weer biefstuk in huis heeft.


                Laatst bewerkt door Ptrol; 3 Apr 2020, 13:08.

                Reageer


                • #9
                  Mogelijk kunnen de collega's van forumbeheer voor je kijken wanneer die werkzaamheden wel zullen plaatsvinden.
                  Ik kan me goed voorstellen dat het vervelend is om nog niet optimaal van je snelheid te kunnen profiteren.
                  Maar het bericht over de aanleg van glasvezel in Goes is dus geen nep-nieuws.

                  Reageer


                  • #10
                    [QUOTE=Jeroen;n182315]Mogelijk kunnen de collega's van forumbeheer voor je kijken wanneer die werkzaamheden wel zullen plaatsvinden.
                    Ik kan me goed voorstellen dat het vervelend is om nog niet optimaal van je snelheid te kunnen profiteren.
                    QUOTE]

                    Antwoord kwam nu juist van Forumbeheer na aanleveren gegevens.

                    Reageer


                    • #11
                      Kans is natuurlijk aanwezig dat de glasvezel aanleg werkzaamheden (grotendeels) zijn uitbesteed aan een onderaannemer(s).

                      Dus los staat van Docsis 3.1 werkzaamheden.

                      Reageer


                      • #12
                        [QUOTE=Ptrol;n182316]
                        Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
                        Antwoord kwam nu juist van Forumbeheer na aanleveren gegevens.


                        ja, hier precies hetzelfde.

                        maar er staat ook in die email, dat als je nog vragen hebt, dan kun je die stellen door op die email te antwoorden.
                        en dat heb ik dus maar gedaan.
                        we wachten gewoon weer af

                        Reageer


                        • #13
                          Ook mail verstuurd.

                          Reageer


                          • #14
                            De mail afdeling is denk ik met verlof. Ik had maandag al een mailtje verstuurd, maar wacht nog steeds op antwoord.

                            Reageer


                            • #15
                              Nog even verder gezocht voor Ptrol

                              Vanwege het coronavirus werken veel mensen thuis en willen we onderbreking van internetverbindingen door onderhoudswerkzaamheden minimaliseren.
                              Daarom stellen we de geplande werkzaamheden aan het netwerk even uit. Een nieuwe planning volgt na 6 april op deze pagina.https://www.delta.nl/over-delta/next...ation-netwerk/

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X