Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Tijd in telefoon

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Tijd in telefoon

    In mijn vaste telefoon heb ik de juist tijd ingesteld staan. Na het bellen of gebeld worden gaat de tijd terug naar de wintertijd.
    Heb navraag gedaan bij iemand die dezelfde telefoon heeft en die heeft hetzelfde probleem.
    Is het mogelijk dat Delta nog wat moet aanpassen want iedere keer als ik verbinding heb gehad dan wordt de tijd een uur teruggezet?
    Wordt er iets meegestuurd door jullie waardoor de telefoon weer naar de wintertijd gaat?

  • #2
    Ik had hetzelfde probleem. Volgens de handleiding van Panasonic (ook uw merk?) moet je "Tijdaanpassingen" op "handmatig" zetten. Dat heb ik vanmorgen gedaan en tot nu toe heb ik geen problemen meer ondervonden.

    Reageer


    • #3
      Ik heb een Fysic telefoon en ik heb gekeken ik kan de tijdaanpassing niet op "handmatig" zetten.

      Reageer


      • #4
        De wintertijd stond nog ingesteld op de kabelmodems. Zojuist is er een aanpassing gedaan, zodra je kabelmodem zijn IP adres vernieuwd (elke 12 uur) zal de nieuwe tijd automatisch op het kabelmodem worden aangepast naar de zomertijd. Je zou dit kunnen forceren/versnellen door je kabelmodem een keer te resetten.

        Voor over een half jaar zullen we deze wijziging in onze agenda zetten zodat we niet vergeten de aanpassing weer te doen voor de wintertijd ;-)

        Reageer


        • #5
          Bedankt! Het mysterie is opgelost

          Reageer


          • #6
            Bedankt voor snelle oplossing.

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X