Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

DELTA verhoogt uploadsnelheid in Zeeland tot 125 Mbps

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • DELTA verhoogt uploadsnelheid in Zeeland tot 125 Mbps



    Van welke uploadsnelheid een klant gebruik kan maken, hangt af van het internetabonnement waarvoor is gekozen. De nieuwe uploadsnelheid wordt kosteloos en automatisch geactiveerd.

    https://www.delta.nl/nieuws/pers/del...-tot-125-mbps/

  • #2
    Dat zijn eens goede berichten ! Eens iets positief ! Top delta

    Is meer als iedereen dacht denk ik ? Althans ik !

    Super nu alleen hopen dat het netwerk het aankan Jeroen een aantal dagen achter elkaar is mijn internet slecht, download laag zeer laag. Uiteraard even contact opgenomen met de klantenservice:

    top dat die gewoon open is en dat ik zeer snel geholpen werdt, maar de kennis en behulpzaamheid is niet echt top.

    Zoals gewoonlijk modem rest en dan beginnen ze weer over dat je een eigen router hebt enzo enzo.

    Dan leg je uit dat het eerst allemaal goed deed en nu niet en dat je nu schommelend internet hebt, en dan vraag je of ze de modem resetten op afstand en dan worden ze boos / pas aan het worden van het gesprek want anders hebben ze geen verbinding, en dan moet je weer uitleggen dan er ook iets als 4g bestaat en dat je op je gsm aan het chatten bent enzo enzo.

    ???????Best vermoeid allemaal maar goed, ik haal mijn kennis en vaardigheden maar niet meer bij de klantenservice.....
    Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

    Reageer

    Om te reageren, moet je eerst .

    verwerken...
    X