Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Zeelandnet nergens te vergelijken

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Zeelandnet nergens te vergelijken

    Waarom is het zo dat ik zeelandnet op geen enkele manier kan vergelijken met de rest? Vind dit vanuit het oogpunt van de consument niet erg vriendelijk en overzichtelijk. Alles wat ik aanklik doet niet mee. Postcode 4328.
    Internet vergelijken op basis van prijs, snelheid en aanbieder. Internetvergelijken.nl helpt je graag op weg naar het beste internetpakket voor jou!

  • #2
    Daarvoor moet je echt klagen bij die site, zeelandnet kan daar niets aan doen. Je kan vragen stellen op internetvergelijken, had je dat al geprobeerd?

    Reageer


    • #3
      Ik weet niet of Zeelandnet er niets aan kan doen. Het is ook bij andere sites maar zal inderdaad eens vragen aan die site. Bedankt voor je antwoord.

      Reageer


      • #4
        Je hebt gelijk: aan een onvolledige vergelijking heb je niets.

        internetvergelijken.nl zegt het zelf: "Fiber, KPN, Online.nl, Tele2, Telfort, Vodafone, XS4ALL en Ziggo zijn de providers waar wij mee samenwerken en die worden meegenomen in onze vergelijker.

        De vergelijkers www.internetten.nl en https://www.consumentenbond.nl/alles-in-1/ zijn veel vollediger. Misschien heb je daar meer aan.
        Laatst bewerkt door RonnyH; 24 Mar 2020, 18:44.

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X