Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Virus of zoiets

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Virus of zoiets

    Ik krijg dit scherm spontaan tijdens een beetje internetten. Wat is dit??? Ik gebruik Google Chrome en Delta Veilig / F Secure.

  • #2
    Klopt. Ik kreeg dit net voor de tweede keer deze week. Heel hinderlijk.

    Reageer


    • #3
      Is al eerder sprake van geweest:

      https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...ndnet-is-jarig

      Reageer


      • #4
        Installeer maar een adblocker en je bent er voorgoed vanaf.

        Reageer


        • #5
          DELTA is op de hoogte. Het is iets dat in het advertentienetwerk zit dat op de site wordt gebruikt.
          Een adblocker gebruiken zoals uBlock Origin lost dit inderdaad op.

          Reageer


          • #6
            Begrijp ik nu goed, dat het van Delta komt ? Merkwaardig, dat dit nog niet is opgelost. Vorig jaar speelde dit ook al.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
              Installeer maar een adblocker en je bent er voorgoed vanaf.
              Ondanks de adblocker en/of ublock kreeg ik het toch. Maar gewoon je cache van je browser legen, een goed advies van fred44nl... https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...ndnet-is-jarig

              Reageer


              • #8
                Ik ga navragen of er al meer over bekend is waardoor dit word veroorzaakt.

                Reageer


                • #9
                  Ook een klein aantal Ziggo en KPN klanten krijgen of hebben een vergelijkbare popup gekregen.
                  Het is aan te raden de PC goed te scannen op malware. Een adblocker blokkeert alleen de popup.

                  ?

                  Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: 73a63821-52db-41e0-b77b-5c8f0274406c.png
Bekeken: 694
Grootte: 341,6 Kb
ID: 181542

                  Reageer


                  • #10
                    Ik heb de computer daarna. diverse malen gescand met Malwarebytes maar er wordt niets gevonden. Dat zogenaamde "advertentie netwerk van de site" waarover gesproken wordt, wat is dat?
                    Ik heb verder niets aan geklikt, omdat ik het niet vertrouwde. Wat me wel opviel, dat ondanks, dat er een paar dagen tussen zat, ik alleen nog de Iphone kon claimen (1 resterend). De rest van de zogenaamde geschenken was al zogenaamd vergeven.

                    Reageer


                    • #11

                      Reageer


                      • #12
                        Ik krijg de melding ook op hvzeeland.nl en op speedtest.net

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Michel Bekijk bericht

                          Ik krijg de melding ook op hvzeeland.nl en op speedtest.net
                          Ja inderdaad, hier nu ook, zelfs op weeronline opeens vreemd genoeg (terwijl dat geen link is die op zeelandnet staat).

                          Reageer

                          Om te reageren, moet je eerst .

                          verwerken...
                          X