Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Modem probleem playstation network

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Modem probleem playstation network

    Hallo,

    Mijn modem veroorzaakt waarschijnlijk problemen voor mijn Playstation4 ik blijf deze error krijgen op de ps4: "(np-40831-6)".
    Zowel via kabel als WiFi doet dit probleem op.

    Maar zodra ik via (mobiele)hotspots van mijn telecom provider verbinding maak met het playstation network heb ik geen enkele issue.

    Een modem reset heeft niets geholpen, ik heb UpnP aangezet en ik heb de PS4 aan de DMZ toegevoegd, maar ook dit wilt niet helpen.
    Elke zoektocht op het internet naar de foutcode geeft ook aan dat het een router of provider probleem zou zijn. Ik heb elke mogelijke oplossing geprobeerd.

    Graag zou ik willen weten of jullie hier iets aan kunnen doen?

    Mvg



  • #2
    Kan je mij een e-mail sturen met je postcode, huisnummer en de geboortedatum van de contratant te samen met een link naar dit bericht. Dan kijk ik dit even voor je na.
    Je mag de e-mail richten aan [email protected].

    Reageer


    • #3
      Ik kom op dit forum meerdere mensen met PS4-problemen tegen, onder ander wordt dit als mogelijke oplossing gesuggereerd. Die instructie zou wel aangepast moeten worden aan je eigen situatie, zo klopt het gesuggereerde ip-adres niet.

      Heb je behalve het modem van DELTA nog een eigen router in gebruik?

      Reageer


      • #4
        Are you facing ps4 not reading disc problem?
        here's how you can solve them.
        https://ps4port.com/ps4-not-reading-disc-fix/
        Wanna play The Surge 2 or any game on PlayStation? Unfortunately, Ps4 is not accepting the disc.Click for Ps4 Not Reading Disc Fix-2019[Latest-Working Methods]

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X