Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Nieuw sagem modem geeft problemen met netgear router

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Nieuw sagem modem geeft problemen met netgear router

    Sinds kort heb ik verbindingsproblemen met internet, waarbij gehele internet plat gaat. Het lijkt erop dat de verbinding tussen de zeelandnet router en mijn eigen router steeds verbroken wordt.
    zeelandnet zelf kwam met oplossing om eigen router er van tussen te halen, maar toen waren mijn 2 nas-servers opeens onbereikbaar.

    wie heeft ervaring met dit probleem en waardoor komt dit. Zijn er externe routers waarmee deze problemen zich niet voordoen?

    zijn er goede alternatieven in Zeeland qua internet provider met hoge snelheden en goede service?

  • #2

    Reageer


    • #3
      Na wat haperingen kreeg ik het advies het router-deel van het Delta modem UIT te schakelen en NIET in bridge-modus te zetten om interference te voorkomen.
      Dit werkt zonder problemen en beter dan dat modem/routerding van Delta in bridge-modus.
      [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht
        Na wat haperingen kreeg ik het advies het router-deel van het Delta modem UIT te schakelen en NIET in bridge-modus te zetten om interference te voorkomen.
        dat is nieuw voor mij
        je hebt een modem met een ingeboude router.
        als je dat modem in bridge zet, dan het je alleen nog een modem.

        maar wat je nu zegt, is dat je kennelijk in het modem de router kan uitschakelen.
        dan heb je toch hetzelfde ??

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

          dat is nieuw voor mij
          je hebt een modem met een ingeboude router.
          als je dat modem in bridge zet, dan het je alleen nog een modem.

          maar wat je nu zegt, is dat je kennelijk in het modem de router kan uitschakelen.
          dan heb je toch hetzelfde ??
          Dat zou ik ook denken.
          Maar toen hij in bridgemode stond had ik regelmatig toch haperingen.
          Een Delta-monteur die kwam checken, adviseerde de ingebouwde router UIT te zetten. Dit is zg. stroomloos.
          In het 3940 modem kun je dat ook zelf doen, maar hij heeft het gedaan.
          Dagen later kreeg ik zelfs een bevestiging van Delta dat ik op 'eigen verzoek' de router had/was uitgeschakeld.

          Het werkt sindsdien als een tierelier.
          [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X