Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

AOP Tratec TRP-10/mi

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • AOP Tratec TRP-10/mi

    Goedendag
    in de meterkast waar de groene Delta coax kabel binnenkomt zit de AOP Tratec TRP-10/mi, met 1 uitgang, coax man.
    is deze geschikt om zowel het televisiesignaal naar de TV als het datasignaal naar de router door te geven en zoja welke splitter heb ik daar eventueel voor nodig, de router heeft een f-connecter.
    Met vriendelijke groet,
    Rinus

  • #2
    Het is wel een erg verouderd model. Loopt waarschijnlijk maar tot 860 mhz? Je hebt recht op een nieuwe denk ik.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Rinus40 Bekijk bericht
      Goedendag
      in de meterkast waar de groene Delta coax kabel binnenkomt zit de AOP Tratec TRP-10/mi, met 1 uitgang, coax man.
      is deze geschikt om zowel het televisiesignaal naar de TV als het datasignaal naar de router door te geven en zoja welke splitter heb ik daar eventueel voor nodig, de router heeft een f-connecter.
      Met vriendelijke groet,
      Rinus
      Kan je mij een e-mailsturen met je klantgegevens en een link naar dit bericht. Ook verneem ik graag een telefoonnummer waarop wij je mogen benaderen. Je mag de e-mail richten aan [email protected].

      Reageer

      Om te reageren, moet je eerst .

      verwerken...
      X