Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Werking spamfilter

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Werking spamfilter

    Nu er zo wordt ingezet op het spamfilter door klanten d.m.v. mailtjes op gedetecteerde spamberichten te wijzen, is het misschien ook tijd om iets aan de werking van het spamfilter te doen.
    Mijn ervaring is dat toevoegen aan de blacklist niets helpt. Het domein velaw.com bijvoorbeeld staat bij mij op die blacklist, maar toch worden berichten vanaf dat domein nog vaak als mogelijk spam gemeld en niet automatisch verwijderd.
    Tevens is het mij nog nooit gelukt om een bericht uit de wachtrij te verwijderen en tevens te trainen als spam. Bij elk bericht of selectie van berichten krijg ik als melding dat de keuze/selectie op geen enkel bericht kan worden toegepast.

    Kortom zorg dat dat spamfilter doet wat het moet doen of geef anders klanten de keuze om het helemaal uit te zetten!

  • #2
    Helemaal mee eens! Ik word overspoeld met spam en idd, op de backlist zetten helpt niet.

    Reageer


    • #3
      Gewoon helemaal NIETS doen, werkt bij mij het beste.
      Niet meer/minder spam.
      Houden zo.
      [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

      Reageer


      • #4
        Ik vind het betutteling van de bovenste plank.
        ik kan zelf uitmaken wat voor mij spam is, en wordt crazy van die mailtjes van Zeelandnet

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door vaisonne Bekijk bericht
          Ik vind het betutteling van de bovenste plank.
          ik kan zelf uitmaken wat voor mij spam is, en wordt crazy van die mailtjes van Zeelandnet
          Ik denk dat het verplicht aan staan van het spamfilter vooral bedoelt is voor het scannen van de uitgaande mail,
          lees de productvoorwaarden Flexpakket via de kabel er nog maar eens op na.
          (Pagina 8 - 2.2.2.2.1 Algemeen - punt f.)

          Je kunt natuurlijk altijd de frequentie van het gebruikers rapport op wekelijks zetten:

          https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...ort-spamfilter
          Laatst bewerkt door driepinter; 23 Nov 2019, 11:22.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
            Je kunt natuurlijk altijd de frequentie van het gebruikers rapport op wekelijks zetten:
            EN je kun in de white-list *.* invullen.
            op die manier wordt alles doorgelaten

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

              EN je kun in de white-list *.* invullen.
              op die manier wordt alles doorgelaten
              Officieel is het * ipv *.* maar dat is details
              Laatst bewerkt door driepinter; 23 Nov 2019, 11:31.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

                Officieel is het * ipv *.* maar dat is details
                voor de zekerheid doe ik dan beide

                weet je wat ook zo leuk is: als je uit het spamfilter uitlogt, dan kom je op een pagina, waar je niet kan inloggen.

                Reageer


                • #9
                  maar als je zo'n spamrapport vervelend windt, dan kun je dat toch gewoon uitschakelen

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

                    voor de zekerheid doe ik dan beide

                    weet je wat ook zo leuk is: als je uit het spamfilter uitlogt, dan kom je op een pagina, waar je niet kan inloggen.
                    Dat heb ik niet ik kom keurig terug op de inlog pagina na uitloggen.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
                      maar als je zo'n spamrapport vervelend windt, dan kun je dat toch gewoon uitschakelen
                      Nee joh, dan kun je niet meer hier klagen dat je zo betutteld word!

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

                        Nee joh, dan kun je niet meer hier klagen dat je zo betutteld word!

                        je kunt er wel lacherig over doen maar ik heb het op alle mailadressen uitgezet maar ze blijven binnenkomen. Het spamfilter werkt gewoon niet goed!!!

                        Reageer


                        • #13
                          Edwinb

                          Wat een overweldigende reacties weer (not). Geweldig weer voor de klanttevredenheid om niet eens de moeite te nemen om te reageren op afgegeven signalen!!

                          Reageer

                          Om te reageren, moet je eerst .

                          verwerken...
                          X