Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Internetsnelheid soms onstabiel, valt soms even weg, soms permanent.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Internetsnelheid soms onstabiel, valt soms even weg, soms permanent.

    Laatst bewerkt door Eddieboyd; 20 Nov 2019, 20:43.

  • #2
    Wat gebeurd er als je wifi rechtstreeks van het modem haalt? Valt dat dan ook regelmatig weg en is dat ook traag?

    Reageer


    • #3
      Hallo Kwek!

      Bedankt voor de snelle reactie! De eerste monteur die langskwam adviseerde om een extra WiFi punt te installeren dmv een TP-Link extender. Deze heeft dus dezelfde naam en wachtwoord als de WiFi van de modem zelf. Als we in de keuken zitten hebben we overigens WiFi direct van de modem zelf (net geprobeerd) en als we het trage en wegvallende internet hebben (zoals net) is dat exact hetzelfde geval. Mijn vermoeden is dus dat internet naar wifi ergens een probleem heeft, in de modem zelf. We hebben in de straat (uiteraard) ook andere zichtbare wifi netwerken, maar dit zijn er waar we nu zitten slechts 6. Het lijkt me dus niet dat dit een storing kan geven?

      Zojuist heb ik de modem in de meterkast aan- en uit gezet en nu is het weer snel en stabiel. Maar voor hoe lang is de vraag. Het resetten van de TP-Link heeft overigens geen effect als we de problemen hebben.

      Reageer


      • #4
        welk modem heb je op dit moment ??
        een zwarte Cisco of een witte Sagemcom ??
        als je een Premium abonnement of hoger hebt, zou je een Sagemcom moeten krijgen.

        Reageer


        • #5
          Laatst bewerkt door Eddieboyd; 20 Nov 2019, 21:20.

          Reageer


          • #6
            Goedenavond,
            Ik kan mij herinneren dat wij dit probleem ook hadden zodra wij een nieuw modem kregen welke ook gelijk router is, ik heb toen het modem/router online bij delta ingesteld in ''bridge modus'' en er met een utp kabel een externe router aangehangen. Daarna nooit meer problemen gehad.

            groet Jeroen

            Reageer


            • #7
              ja, inderdaad.
              met een beetje geluk, dit jaar nog.

              Reageer


              • #8
                Hallo Fred!

                Is het een idee als ik morgen (weer) contact opneem met Delta over de modem? Is dit al officieel?

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Eddieboyd Bekijk bericht
                  Hallo Fred!

                  Is het een idee als ik morgen (weer) contact opneem met Delta over de modem? Is dit al officieel?
                  goed plan. stuur maar een email naar [email protected]
                  vermeld klantnummer, adres, etc.etc. en verwijs naar dit topic.

                  naar mijn gevoel heeft al meer dan 75% van de Premium en hoger abonnementen nu al een nieuw modem.

                  Reageer


                  • #10
                    Ik heb Internet Super, maar ook nog de zwarte Cisco EPC3940. Worden deze automatisch vervangen of moet je er weer zelf achteraan ?

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door jeroenj2012 Bekijk bericht
                      Goedenavond,
                      Ik kan mij herinneren dat wij dit probleem ook hadden zodra wij een nieuw modem kregen welke ook gelijk router is, ik heb toen het modem/router online bij delta ingesteld in ''bridge modus'' en er met een utp kabel een externe router aangehangen. Daarna nooit meer problemen gehad.

                      groet Jeroen
                      Hi Jeroen,

                      Sorry, had je berichtje even gemist! Dit is inderdaad ook nog een optie, maar ik wil eerst de nieuwe modem proberen. Ik meen mij iets te herinneren dat de vorige bewoners (toevallig familie) ook een witte modem hadden en nooit issues met internet hadden. Als we de problemen hebben is de enige oplossing ook om de modem in de meterkast zelf te resetten, en iets doen aan de TP-link heeft geen enkel effect. Het probleem zit 'm daarom dus echt in de modem in de meterkast naar mijn mening.

                      Oorspronkelijk gepost door Olav Bekijk bericht
                      Ik heb Internet Super, maar ook nog de zwarte Cisco EPC3940. Worden deze automatisch vervangen of moet je er weer zelf achteraan ?
                      Heb jij wel eens problemen Olav?




                      Ik heb [email protected] net een berichtje gestuurd, ik ben benieuwd!

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Olav Bekijk bericht
                        Ik heb Internet Super, maar ook nog de zwarte Cisco EPC3940. Worden deze automatisch vervangen of moet je er weer zelf achteraan ?
                        als je geen problemen hebt en alles werkt naar behoren, dan kun je gewoon afwachten tot je wordt ingepland.

                        Reageer


                        • #13
                          Vandaag reactie gehad van Delta en ze zeggen dat onze modem (de zwarte dus) goed genoeg is voor ons afgesloten abonnement. We hebben dus TV+Internet Premium. Dus als ik het goed begrijp krijgen we geen nieuwe modem?

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Eddieboyd Bekijk bericht
                            Vandaag reactie gehad van Delta en ze zeggen dat onze modem (de zwarte dus) goed genoeg is voor ons afgesloten abonnement. We hebben dus TV+Internet Premium. Dus als ik het goed begrijp krijgen we geen nieuwe modem?
                            klopt niet, althans voor zover ik weet.
                            alle klanten met een Premium abbo, zowel alles-in-1 als Internet + TV, met een snelheid van 200 / 15 Mb/s krijgen een nieuw modem.

                            hoe heb je contact opgenomen met Delta ??
                            Telefoon - Helpdesk ??
                            of een email naar [email protected] ??
                            of via Facebook ??

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
                              hoe heb je contact opgenomen met Delta ??
                              Telefoon - Helpdesk ??
                              of een email naar [email protected] ??
                              of via Facebook ??
                              [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X