Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Spamfilter instellen

Samenvouwen
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    ik heb een whitelist-regel met *.* ingevuld.
    en een wekelijkse rapportage.
    en dan vind ik het wel prima zo

    Reageer


    • #32
      Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

      maar je bent toch niet verplicht om dat spamfilter in te stellen of te gebruiken ??
      Ik heb mij hier niet voor opgegeven en opeens worden er wel mails geblokkeerd terwijl ik nooit een spamfilter gevraagd of ingesteld heb.

      Reageer


      • #33
        Oorspronkelijk gepost door HarryM Bekijk bericht
        Ik heb mij hier niet voor opgegeven en opeens worden er wel mails geblokkeerd terwijl ik nooit een spamfilter gevraagd of ingesteld heb.
        ja, daar ben ik ondertussen ook achter.
        maar ja, er zijn zo veel dingen, waar we ons niet voor opgeven of aanmelden en toch zit je er midden in.

        als je nu in de white-list een regel maakt met *.* dan lijkt het mij voorlopig aardig opgelost.

        Reageer


        • #34
          In de nieuwe nieuwe product voorwaarden staat een stukje over het spamfilter (2.2.2.2.1 Algemeen)
          op pagina 7.
          Laatst bewerkt door driepinter; 11 Nov 2019, 21:52.

          Reageer


          • #35
            Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
            In de nieuwe nieuwe product voorwaarden staat een stukje over het spamfilter (2.2.2.2.1 Algemeen)
            op pagina 7.
            Ik vraag me af, hoe serieus die nieuwe voorwaarden zijn opgesteld....dat je zelf de sterkte van het spamfilter kunt instellen was inderdaad zo, bij het vorige spamfilter, maar sinds de huidige versie draait kan ik nergens vinden waar je dat nog in kunt stellen!!
            Aangezien die nieuwe voorwaarden van oktober 2019 zijn, is dat ver nadat deze versie van het spamfilter in werking trad!!
            Maar ach...die voorwaarden worden vast over enkele jaren weer wel aangepast, want ik verwacht niet dat het spamfilter aangepast zal worden aan de voorwaarden..
            Laatst bewerkt door Jos; 11 Nov 2019, 22:07.

            Reageer


            • #36
              Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

              ja, daar ben ik ondertussen ook achter.
              maar ja, er zijn zo veel dingen, waar we ons niet voor opgeven of aanmelden en toch zit je er midden in.

              als je nu in de white-list een regel maakt met *.* dan lijkt het mij voorlopig aardig opgelost.
              Dit ga ik gelijk proberen, bedankt fred44nl.

              Reageer


              • #37

                Ik zie de Archief functie niet meer binnen het spamfilter, het verste wat ik terug kan zoeken is een maand
                ipv een jaar in oude mail.

                Laatst bewerkt door driepinter; 30 Nov 2019, 14:31.

                Reageer


                • #38
                  Oorspronkelijk gepost door HarryM Bekijk bericht
                  Ik snap totaal niet waar zeelandnet zich mee bemoeit, ik kan heel erg goed zelf bepalen wat spam is en wat niet, ik gebruik zelf goede bescherming en zou dan ook graag willen dat het bemoeizuchtige zeelandnet dat spamfilter zeer snel van mijn mijn account afhaalt. Ik werk en speel sinds 1984 met computers en heb nog nooit een virus gehad wat niet op tijd opgevangen werd en ook spam heb ik weinig tot geen last van.
                  Idereen heeft al eens spam onvangen of is het slachtoffer geworden van een virus. Ben je niet in de war (met FidoNet)?
                  Laatst bewerkt door Webkabouter; 26 Jun 2020, 12:39.
                  Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                  Reageer


                  • #39
                    Oorspronkelijk gepost door Ferry Bekijk bericht
                    Spamfilter[LIST][*]Ga naar Afzenders op witte lijst[*]Druk op Voeg Whitelist afzender toe[*]Vul het adres in en druk op Opslaan
                    Als het goed is komen alle emailadressen van de personen op wiens email je al eens hebt gereageerd, automatisch in de(ze) whitelist.

                    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                    Reageer


                    • #40
                      Spamfilter

                      Denkt men bij Zeelandnet dat de gemiddelde gebruiker een opleiding informatica achter de rug heeft? Wat is jullie spamfilter, ook al is het gratis, een gigantisch onvriendelijk en te begrijpen programma. Volgens mij snappen jullie het zelf ook niet als ik zo de comments eens lees. Voor velen is het onbruikbare troep. Zeker aanbevolen door de een of andere malloot van Delta......

                      Reageer


                      • #41
                        Oorspronkelijk gepost door winsveen Bekijk bericht
                        Zeker aanbevolen door de een of andere malloot van Delta.
                        Het vreemde is dat deze anti-spam oplossing momenteel de beste in zijn soort is. Alle grote bedrijven gebruiken het (zegt op zich niets) en mijn ervaring met het bedrijfsbeheer van Solarwind's cloudoplossing is zeer positief. Het probleem (ook voor het beheer) is wel dat de mogelijkheden zo divers zijn dat ook op dat nivo (zeker in het begin) veel support vereist is. De software wordt soms wekelijks voorzien van aanpassingen die niet geheel logisch onder een ander menu worden ondergebracht.

                        Overall denk ik dat Solarwind slachtoffer van haar eigen populariteit is geworden (met de nadruk op communicatie met en naar haar gebruikers toe). Rechtstreeks vragen bij deze leverancier gaat hem niet worden; men verwijst daarbij altijd naar de helpdesk van de afnemer, in dit geval Delta. Wellicht een idee om een paar echte SpamExperts op te leiden die nav onze goed bedoelde klachten licht in de duisternis kunnen brengen

                        @ https://documentation.solarwindsmsp....ntent/Home.htm
                        @ https://help.e-captain.nl/spamfilter/spamexperts
                        Laatst bewerkt door Webkabouter; 25 Jul 2020, 19:27.
                        Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                        Reageer


                        • #42
                          Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
                          Het vreemde is dat deze anti-spam oplossing momenteel de beste in zijn soort is.
                          het kan dan wel de beste in z'n soort zijn, maar waarom wordt er dan regelmatig zo veel spam doorgelaten ??

                          Reageer


                          • #43
                            How to get to your gadget utilizing mywifiext.net?
                            Netgear is the best with regards to high-velocity web and bigger inclusion region. You can undoubtedly do the login utilizing mywifiext.net, with no difficulty. For more point-by-point data about your extender, you can reach out to us.
                            Find easy steps to perform the Netgear extender setup. Visit this page and learn how to access the Netgear extender login page through www.mywifiext.net.

                            Reageer


                            • #44
                              Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
                              het kan dan wel de beste in z'n soort zijn, maar waarom wordt er dan regelmatig zo veel spam doorgelaten ??
                              ... om maar een paar praktijkvoorbeelden te noemen:
                              - achter de feiten aanlopen (signature bestanden voor spamservice niet op tijd updaten)
                              - beta versies gebruiken als spamservice
                              - slecht management (ook op dat nivo weten mensen soms niet hoe services werken)
                              - slecht gebruikers-interface (vaak gaat het om een totaal verkeerde vertaling van het engels naar het nederlands).
                              - slechte verhouding tussen leverancier en gebruiker (in dit voorbeeld dus Spamexperts en Zeelandnet).
                              - onvolledige documentatie voor gebruikers zodat deze niet weten hoe met het interface om te gaan.
                              Laatst bewerkt door Webkabouter; 1 Jun 2021, 16:16.
                              Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                              Reageer


                              • #45
                                Ik ben echt geen noob in het omgaan met een pc, maar het is eenvoudiger handmatig steeds alle spam te verwijderen dan om het filter in te stellen...

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X