Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta stuurt Servicebericht uit om klanten te wijzen op mogelijk opgevangen spam

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

wat je allemaal zelf moet doen.....
    ik las nog een het bericht van Ferry van 6 november 15.26.. dit is echt ongelooflijk welke handelingen je moet doen. Ik werk in Outlook, daar kan ik simpel aangeven 'zender blokkeren', wat ik helaas te vaak moet doen. Dit werkt tot op zekere hoogte. Wat ik niet begrijp is dat Delta dit op de achtergrond niet beter monitoort. Gmail doet dit veel beter.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
      Met het spamfilter voorkom je dat je ongewenste e-mail ontvangt, je kunt in de omgeving van het spamfilter aangeven dat je een bericht ontvangt zodra je een spambericht hebt. Bij DELTA vinden we veilig internetverkeer erg belangrijk en we willen dat zoveel mogelijk klanten ook weten dat ze Spam ontvangen. We hebben daarom voor klanten een automatisch spamfilter bericht geactiveerd. Dit rapport laat zien welke e-mail als spam bestempeld en achtergehouden is.
      Als je de frequentie willen aanpassen dan kan dat heel gemakkelijk in de omgeving van het spamfilter. Op de productpagina vind je meer informatie.
      OEI De link is niet meer correct.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
      X