Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta blijft snelheden internet verhogen, uploadsnelheid naar 100 mbps

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Ik lees WiFi, gebruik je 2.4 of 5 GHz WiFi op je laptop? Heb je al eens geprobeerd om je computer bekabeld aan te sluiten en dan te kijken of het eea verbeterd?
    Firewalls maken meer kapot dan je lief is.....

    Reageer


    • #17
      topic gekaapt?

      On topic: de uploadspeed ist hier omhoog, was 15, nu ongeveer 50. Omg middelburg.
      Vreemd: bekende heeft datzelfde abo, maar nu 30 ?

      Begrijp ik niet. Iemand meer?


      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door BertV Bekijk bericht
        topic gekaapt?

        On topic: de uploadspeed ist hier omhoog, was 15, nu ongeveer 50. Omg middelburg.
        Vreemd: bekende heeft datzelfde abo, maar nu 30 ?
        wat staat er in MijnDelta ??

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door BertV Bekijk bericht
          topic gekaapt?

          On topic: de uploadspeed ist hier omhoog, was 15, nu ongeveer 50. Omg middelburg.
          Vreemd: bekende heeft datzelfde abo, maar nu 30 ?

          Begrijp ik niet. Iemand meer?

          Een tijdje geleden kreeg ik als tester van de nieuwe software voor het Sagemcom modem onderstaande e-mail van Delta. Ik denk dat het daarmee te maken heeft.


          Beste modem software tester,

          Je ontvangt deze email alleen als je in omgeving Middelburg (gedeeltelijk) of Zierikzee aangesloten bent.
          Op dit moment is de uploadsnelheid mogelijk hoger dan bij je abonnement hoort. Dit is tijdelijk en wordt later weer hersteld, er is dus niets mis met je verbinding of abonnement.

          Een aantal klanten die niet in de modem software testgroep zitten zijn ook meegenomen. Dit is een tijdelijke technische aanpassing die zodra er genoeg/voldoende netwerkparameters gecheckt/getuned zijn weer hersteld wordt, er wordt daarom geen algemeen bericht over uitgegeven.


          De gebruikte snelheden zijn geen garantie of indicatie voor snelheden die in de toekomst mogelijk aangeboden worden.
          Verder geldt vooral: Maak er gebruik van.

          Uploadsnelheden die je mag verwachten wanneer je modem voor deze tijdelijke aanpassing geselecteerd is:
          Regio Middelburg
          Technicolor EPC3212/EPC3925/EPC3940: 30 Mbps
          Sagemcom F3890V3: 50 Mbps

          Regio Zierikzee
          (alle typen kabelmodems): 30 Mbps

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X