Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Telefoon terreur

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Telefoon terreur

    Ik word sinds de afgelopen week behoorlijk lastig gevallen door 0108900161. Dit gaat om fishing over creditcard gegevens. Ze bellen wel 8 keer per dag. Het is zo irritant dat ik nu de stekker van mijn vaste telefoonaansluiting eruit heb getrokken. Kan Zeelandnet/Delta dit nummer blokkeren of moet ik het gebruik van mijn vaste lijn voortaan maar vergeten?
    Laatst bewerkt door Kwek; 28 Aug 2019, 14:06.

  • #2
    Op mijn Caiway kan je nummers blokkeren bij mijn voice. Wellicht kan dat ook bij Delta als je inlogt?

    Reageer


    • #3
      Inmiddels flink aan het zoeken geweest en bij Delta kan dat nog steeds niet. Stukje service waar zij niet de moeite voor nemen. Ik heb inmiddels een telefoon besteld waarmee ik zelf nummers kan blokkeren.

      Reageer


      • #4
        Via instellingen op het toestel van de vaste lijn scrollen naar nummer blokkade. Daar kun je het te blokkeren nummer zetten,
        dat doe ik altijd, werkt prima , heb je delta niet voor nodig.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Pietjuh Bekijk bericht
          Via instellingen op het toestel van de vaste lijn scrollen naar nummer blokkade. Daar kun je het te blokkeren nummer zetten,
          dat doe ik altijd, werkt prima , heb je delta niet voor nodig.

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X