Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

FAST3890V3: 5GHz netwerk ineens verdwenen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • FAST3890V3: 5GHz netwerk ineens verdwenen

    Beste forumleden,

    afgelopen maandag is het 5GHz netwerk ineens niet meer te vinden op alle devices. We hebben dat netwerk en dit apparaat reeds meer dan een halfjaar in gebruik en nooit eerder problemen gehad. Ik heb reeds de volgende acties geprobeerd:
    - inloggen op de modem / router en het 5GHz netwerk uit en aan zetten, varieren van de frequentie
    - modem van de stroom gehaald.
    - modem gereset (via knop achterzijde)

    volgens de beheerpagina zou het netwerk "UP" zijn en staat enable SSID op ON.

    de 2.4GHz is wel te vinden.

    weet iemand een oplossing?

  • #2
    Vervelend te lezen dat je deze problemen ervaart. Ik kijk dit graag verder voor je na.
    Kan je mij een e-mail sturen met je klantnummer of postcode, huisnummer en de geboortedatum van de contractant en een link naar dit forumbericht. Je mag de e-mail richten aan [email protected] Kan je dan ook meteen een e-mailadres en telefoonnummer waarop wij je mogen benaderen meesturen?

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door TrippleJ Bekijk bericht
      weet iemand een oplossing?
      Kan het zijn dat je na een reboot van je modem/router 5Ghz een kanaal kiest dat jouw apparaten niet niet aankunnen?
      Vastzetten op een kanaal tot 108 zou een oplossing kunnen zijn...
      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

      Reageer


      • #4
        Misschien staat het modem op een 5 GHz-kanaal dat vanwege radardetectie tijdelijk wordt uitgeschakeld.
        Zie ook deze info over DFS. Als je een kanaal onder de 52 of boven de 140 gebruikt heb je hier geen last van.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door TrippleJ Bekijk bericht
          Beste forumleden,

          afgelopen maandag is het 5GHz netwerk ineens niet meer te vinden op alle devices. We hebben dat netwerk en dit apparaat reeds meer dan een halfjaar in gebruik en nooit eerder problemen gehad. Ik heb reeds de volgende acties geprobeerd:
          - inloggen op de modem / router en het 5GHz netwerk uit en aan zetten, varieren van de frequentie
          - modem van de stroom gehaald.
          - modem gereset (via knop achterzijde)

          volgens de beheerpagina zou het netwerk "UP" zijn en staat enable SSID op ON.

          de 2.4GHz is wel te vinden.

          weet iemand een oplossing?
          Bedankt voor de e-mail. Je hebt een antwoord ontvangen via de e-mail. Er is inmiddels een afspraak gemaakt met onze monteur.

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X