Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Sagemcom Model F@ST 3890V3 USER & PASSWORD

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Sagemcom Model F@ST 3890V3 USER & PASSWORD

    Ls,

    Ik zou graag de user en het paswoord willen veranderen, echter user (beheer) lukt zowieso niet om een of andere reden en paswoord meld dat het oude paswoord niet klopt ( ben er mee ingelogd notabene..)
    Lijkt een bug?
    Pagina acces-control onder tab user is beschikbaar en lijkt edit-baar maar is het niet, ik weet niet wie er allemaal deze user/pasword/mac heeft kan iedereen zijn tussen fabricage t/m installatie dus had ik graag mijn user en zeker mijn eigen paswoord ingesteld willen hebben.
    Wie weet hoe het moet?

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door gdw123 Bekijk bericht
    Ls,

    Ik zou graag de user en het paswoord willen veranderen, echter user (beheer) lukt zowieso niet om een of andere reden en paswoord meld dat het oude paswoord niet klopt ( ben er mee ingelogd notabene..)
    Lijkt een bug?
    Pagina acces-control onder tab user is beschikbaar en lijkt edit-baar maar is het niet, ik weet niet wie er allemaal deze user/pasword/mac heeft kan iedereen zijn tussen fabricage t/m installatie dus had ik graag mijn user en zeker mijn eigen paswoord ingesteld willen hebben.
    Wie weet hoe het moet?
    Een paar weken geleden heb ik ook eens nagevraagd waarom we de gebruikersnaam die standaard 'beheer' is niet kunnen aanpassen. Toen gaf Delta aan dat dit heel erg lastig is om te doen en dat ze daarom niet verwachten dat het binnenkort gaan kunnen. Naar mijn mening komt het te veiligheid tegoeden als men ook de inlognaam kan wijzigen. Delta is echter kan mening dat het wachtwoord alleen al volstaat.

    Reageer


    • #3
      1- Maar het paswoord laat zich ook niet veranderen
      2- Nu merk ik ook dat ik het wifi 2,4GHz kanaal niet kan aanpassen blijft op 1 ( automatisch) staan terwijl ik de 5GHz wel kan veranderen

      Ik vermoed dat er een firmware updeetje aankomt.....

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door gdw123 Bekijk bericht
        1- Maar het paswoord laat zich ook niet veranderen
        2- Nu merk ik ook dat ik het wifi 2,4GHz kanaal niet kan aanpassen blijft op 1 ( automatisch) staan terwijl ik de 5GHz wel kan veranderen

        Ik vermoed dat er een firmware updeetje aankomt.....
        Sterker nog, die is er al. Een paar weken geleden vroeg Delta via dit forum om de nieuwe versie te testen. Ik heb me toen aangemeld en ik kan met volle tevredenheid zeggen dat het allemaal veel beter werkt.

        Misschien kun jij je ook aanmelden? Dit kun je doen via deze link: https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...com-f-st3890v3

        Reageer


        • #5
          Met klantenservice gesproken die hebben geen oplossing....als ik vraag om een oplossing verwijzen ze mij naar de opzegging??? m.a.w. ga dan maar naar een andere provider? echt slecht!!!
          Oh ja moet je dan zelf maar op het forum uitzoeken, (ook nog geen oplossing of verklaring gezien) ook al is het modem van zeelandnet en heb je het maar in bruikleen, en veegt zeelandnet dus de vloer aan met je privacy,
          Als dit zich niet oplost moet ik dan maar eens laten checken of dat wel allemaal AVG proof is.....

          Blijft staan

          1- Hoe stel ik mijn beheer gebruiker in en het paswoord, immers dat is niet geheim want staat op modem
          2- Hoe stel ik mijn DHCP bereik in , kan het wel instellen maar wordt niet opgeslagen
          3- Hoe stel ik de 2,4GHz kanaal vast in blijft op automatisch, 5GHz is wel gelukt

          Note:
          Ben tot nu toe altijd heel erg tevreden geweest over zeelandnet, maar dit is nu behoorlijk afgekalft, ik hoop nog wel dat het weer snel goed komt.
          Ik heb nl geen tijd genoeg over voor dit soort storende zaken

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door gdw123 Bekijk bericht
            Met klantenservice gesproken die hebben geen oplossing....als ik vraag om een oplossing verwijzen ze mij naar de opzegging??? m.a.w. ga dan maar naar een andere provider? echt slecht!!!
            Oh ja moet je dan zelf maar op het forum uitzoeken, (ook nog geen oplossing of verklaring gezien) ook al is het modem van zeelandnet en heb je het maar in bruikleen, en veegt zeelandnet dus de vloer aan met je privacy,
            Als dit zich niet oplost moet ik dan maar eens laten checken of dat wel allemaal AVG proof is.....

            Blijft staan

            1- Hoe stel ik mijn beheer gebruiker in en het paswoord, immers dat is niet geheim want staat op modem
            2- Hoe stel ik mijn DHCP bereik in , kan het wel instellen maar wordt niet opgeslagen
            3- Hoe stel ik de 2,4GHz kanaal vast in blijft op automatisch, 5GHz is wel gelukt

            Note:
            Ben tot nu toe altijd heel erg tevreden geweest over zeelandnet, maar dit is nu behoorlijk afgekalft, ik hoop nog wel dat het weer snel goed komt.
            Ik heb nl geen tijd genoeg over voor dit soort storende zaken
            Op dit moment wordt de firmware update getest. Hierin zijn een aantal problemen opgelost. Zodra de test periode is afgerond wordt deze zo spoedig mogelijk uitgebracht. Ik wil je vragen deze update even af te wachten.

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X