Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Gezocht: Technische Testers voor Sagemcom F@ST3890V3

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
    bridge staat ??
    als ik naar 192.168.100.1 ga, dan komt er wel een inlogscherm, maar de gebruikersnaam en het wachtwoord, dat op het modem staat, dat wordt niet geaccepteerd.
    Gewoon je PC aansluiten en je IP adres bekijken.

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door Vrieskist Bekijk bericht
      Gewoon je PC aansluiten en je IP adres bekijken.
      die snap ik even niet.

      Reageer


      • #18
        Het is slechts een gokje, maar werkt gebruiker=beheer met wachtwoord=zeelandnet ook niet ?

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
          Het is slechts een gokje, maar werkt gebruiker=beheer met wachtwoord=zeelandnet ook niet ?
          helaas

          Reageer


          • #20
            Ferry Testaanbod geldt vermoedelijk alleen voor wie dit modem al heeft, aangezien je het MAC-adres vraagt?

            fred44nl Alleen een gebruikersnaam en een leeg wachtwoord ook al geprobeerd? Dan lijkt erop dat de credentials gereset moeten worden (en/of het hele modem)

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door GoeRoe Bekijk bericht
              Alleen een gebruikersnaam en een leeg wachtwoord ook al geprobeerd?
              volgens Bartjes is op dit moment inloggen in een nieuw modem dat in bridge staat niet mogelijk.
              is ook niet echt nodig, maar er is wel interessante informatie te zien.

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door GoeRoe Bekijk bericht
                Ferry Testaanbod geldt vermoedelijk alleen voor wie dit modem al heeft, aangezien je het MAC-adres vraagt?

                fred44nl Alleen een gebruikersnaam en een leeg wachtwoord ook al geprobeerd? Dan lijkt erop dat de credentials gereset moeten worden (en/of het hele modem)
                Dit aanbod is inderdaad alleen geldig voor wanneer je al in het bezit bent van het Sagemcom modem. Het is geen aanbod om een nieuw modem aan te kunnen vragen.

                Het inloggen met een leeg wachtwoordveld was een issue die alleen optrad op de EPC 3925 modems. Op de nieuwere modellen ben ik nog niet tegengekomen dat je kon inloggen met een leeg wachtwoordveld.
                A prudent question is one-half of wisdom

                Reageer


                • #23
                  Heel leuk, vraag mij af of zeelandnet het niet de moeite neemt of deze firmware update de gebruikers schade toe brengt. Volgens mij heeft zeelandnet deze modems met een uitgeklede firmware-versie uitgebracht. Heb dit al verschillende keren gemeld aan de helpdesk en meerdere gebruikers op dit forum. Nu vragen jullie aan forum gebruikers of het goed gaat, sorry (geen gedachte over de mensen dit niet begrijpen, maar dit is jullie probleem). Het is wel een zeer goedkope oplossing, geen ondersteuning van de helpdesk. dus als je de nieuwe firmware ontvangt ben je vogelvrij. Pas voor dus voor deze testersfase. Volgens mij moeten de boy's in Kamperland het zelf oplossen. Niet vragen aan de gebruikers (meeste weten niet waaraan ze mee bezig zijn), dat is geen service. Ps, heb zelf dit modem. behoorlijk uitgekleeld in zijn firmware.
                  Laatst bewerkt door sagemon001; 16 Jul 2019, 00:36.

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door sagemon001 Bekijk bericht
                    Volgens mij heeft zeelandnet deze modems met een uitgeklede firmware-versie uitgebracht.
                    dat is of was bij het vorige modem ook zo.
                    alleen deze keer zijn er fouten in geslopen.
                    en die worden nu opgelost.

                    Nu vragen jullie aan forum gebruikers of het goed gaat
                    wat gaat er verkeerd als iemand vraagt om mee te denken of mee te helpen ??
                    soms heb je van die mensen, die ergens een probleem mee hebben en bereid zijn om mee te helpen.
                    is dat zo vreemd ??

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
                      volgens Bartjes is op dit moment inloggen in een nieuw modem dat in bridge staat niet mogelijk
                      Misschien dat de update die wordt getest dat juist wel mogelijk maakt?

                      Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
                      is ook niet echt nodig, maar er is wel interessante informatie te zien.
                      Zeker in het geval van testopstelling is het altijd handig om te kunnen inloggen op een router/modem, ook al staat hij in de bridge mode. Maar goed, dit soort topics zullen ongetwijfeld aan de orde komen in het betreffende (besloten) forum voor de testgroep
                      Laatst bewerkt door Webkabouter; 16 Jul 2019, 00:48.
                      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                      Reageer


                      • #26
                        Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
                        Misschien dat de update die wordt getest dat juist wel mogelijk maakt?
                        Laatst bewerkt door fred44nl; 16 Jul 2019, 00:54.

                        Reageer


                        • #27
                          Joepie, daar hebben ze goed over nagedacht. De meeste gebruikers weten niet wat een open poort is.

                          Reageer


                          • #28
                            Fred44nl, wij weten waar we over praten. De meeste gebruikers zijn gewoon consumenten. Dus ik hoop dat "het probleem met dit modem in Kamperland opgelost wordt". Zij worden daar voor betaald. En flink.

                            Reageer


                            • #29
                              sagemon001 Het is toch duidelijk dat het om een test gaat waaraan je mee MAG doen? De meeste gebruikers zullen zich hiervoor al niet eens aanmelden. Daarnaast is aangegeven dat de update op elk moment teruggedraaid kan worden.

                              Overigens zitten zij al jaren niet meer in Kamperland.
                              A prudent question is one-half of wisdom

                              Reageer


                              • #30
                                Oorspronkelijk gepost door MatthijsL Bekijk bericht
                                sagemon001 Het is toch duidelijk dat het om een test gaat waaraan je mee MAG doen? De meeste gebruikers zullen zich hiervoor al niet eens aanmelden. Daarnaast is aangegeven dat de update op elk moment teruggedraaid kan worden.

                                Overigens zitten zij al jaren niet meer in Kamperland.
                                Ik wilde net zeggen, ik geloof dat jullie al jaren niet meer in Kamperland zitten. Ben heel blij dat de mogelijkheid om te testen er is. De nieuwe software werkt echt prima, alles wat bij mij fout ging, is opgelost! Ben er heel tevreden mee.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X