Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Storing Videoland op Zeelandnet

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Storing Videoland op Zeelandnet


  • #2
    Welke problemen ervaar je bij de videoland App? En krijg je een foutmelding?

    Reageer


    • #3
      Uhm er is een probleem, probeer het opnieuw of oeps geen internet, controleer uw internet en dat werkt dan gewoon.
      Gewoon ermee stoppen halverwege een aflevering, niet naar de volgende aflevering gaan, maar dezelfde aflevering weer opstarten.
      En dan ook nog, als ik dan maar wil afsluiten er haast niet uit geraken.

      Reageer


      • #4
        Er zijn bij ons geen problemen bekend met de app van Videoland. Kan je mij een e-mail sturen met je klantnummer of postcode, huisnummer en de geboortedatum van de contractant? Ook verneem ik graag op welk apparaat (merk en type) de app is geinstalleerd en welke versie van de app is geinstalleerd. Je mag deze e-mail richten aan [email protected]. Dan kijk ik dit verder voor je na.

        Reageer


        • #5
          e-mail is gestuurd

          Reageer


          • #6
            op de pc gaat het inloggen niet meer wel op de app dat wel.

            Reageer


            • #7
              Gewoon om even mee te denken een aantal vragen die gelijk opkwamen: (ja chaotisch)
              tv opnieuw geinstalleerd - video land op de tv?
              website wel? op computer - de app wel op mobiele apparatuur?

              kan het zijn dat op de tv de videoland niet wil werken en op andere apparaten wel ?
              en als dit het geval is, zou het dan niet aan de tv zijn videoland app zelf kunnen liggen? (die schrijven ze speciaal voor de televisie's zelf. )

              Reageer


              • #8
                Videoland werkt niet goed op TV, maar ook niet op de tablet , op de Samsung TV staat de nieuwste app.
                Als ik tablet/telefoon gebruik gaat het via cromecast, maar kijk voornamelijk via de TV.
                Het zal wel toeval zijn, maar het is begonnen op de dag dat ik overstapte naar Zeelandnet.
                Dacht ook even die hele korte stroomstoring heeft er mee te maken, omdat je dan een piek krijgt.
                Laatst bewerkt door aldezutter; 10 Jul 2019, 11:31.

                Reageer


                • #9
                  aldezutter Bedankt voor de e-mail. Deze is inmiddels beantwoord.

                  Reageer


                  • #10
                    Als u video-land gebruikt op andere apparaten (dus letterlijk op uw mobiel de film of serie bekijkt of laptop of computer) werkt dit wel gewoon goed?
                    streamen naar tv werkt niet goed zover, alleen even het probleem verder in beeld krijgen.

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X