Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Ongesenste telefoonoproep

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Ongesenste telefoonoproep

    De laatste 5 dagen wordt ik zo'n 5 x per dag gebeld door het telefoonnummer: 0103003082
    Als ik opneem, hoor ik helemaal niets, geen antwoord, geen in-bezet-toon, alleen doodse stilte.
    Via "zoeken op nummer" krijg ik geen resultaat, ook niet als ik deze zoekopdracht specificeer naar de
    regio Rotterdam (010).
    Hoe kan ik dit nummer blokkeren en/of ergens aangeven als mogelijk "ongewenst/onbetrouwbaar" ?
    Ik wil/durf niet terugbellen, omdat dat misschien wel de bedoeling is en ik niet kan overzien wat er dan gebeurt.

    bedankt voor het antwoorden,

    John

  • #2
    het
    telefoonnummer: 0103003082 dan wordt door verbonden naar vk/ gb/ engeland heb net gebeld naar het nummer.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door qu64 Bekijk bericht
      het
      heb net gebeld naar het nummer.
      Dat is nu net (niet) de bedoeling. Ik hoop dat je afrekening niet al te veel afwijkt van die van vorige maand

      Zie een oude thread over dit onderwerp @
      https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...reur-blokkeren

      Ik denk overigens dat Delta/Zeelandnet dit niet _wil_ blokkeren ipv _kan_ blokkeren.
      Bij xs4all is daar een handige online (real-time) tool voor, dus dat moet hier in Zeeland ook wel mogelijk zijn.

      Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Blokkeren-Kan.jpg
Bekeken: 177
Grootte: 58,2 Kb
ID: 175547
      Bijgevoegde bestanden
      Laatst bewerkt door Webkabouter; 27 Jun 2019, 14:34.
      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
        [/LEFT]
        Dat is nu net (niet) de bedoeling. Ik hoop dat je afrekening niet al te veel afwijkt van die van vorige maand

        Zie een oude thread over dit onderwerp @
        https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...reur-blokkeren

        Ik denk overigens dat Delta/Zeelandnet dit niet _wil_ blokkeren ipv _kan_ blokkeren.
        Bij xs4all is daar een handige online (real-time) tool voor, dus dat moet hier in Zeeland ook wel mogelijk zijn.

        Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Blokkeren-Kan.jpg
Bekeken: 177
Grootte: 58,2 Kb
ID: 175547
        Bij xs4all betaal je daar ook voor. Dus hoeveel willen we meer betalen?

        Reageer


        • #5
          OK mensen, dank voor deze informatie.
          Ik zal deze oproepen dus gewoon moeten negeren, vervelend, maar dit is blijkbaar de beste oplossing.

          (ben blij dat ik er toch niet ben ingetrapt om terug te bellen, ik hoop dat de rekening van QU64 al bij al nog meevalt !!)
          groeten, John

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
            Bij xs4all betaal je daar ook voor.
            Dat is een omkeerredenering - het niet toevoegen van een noodzakelijk service mag nooit een reden zijn om iets duurder te maken. Daar is bij xs4all nooit sprake van geweest, net zoals het bij het registreren van een domein doodnormaal is dat je je DNS settings zelf kunt beheren. Betaal je daarvoor? Indirect wel maar is echt onderdeel van de service zelf.
            Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
              Dat is een omkeerredenering - het niet toevoegen van een noodzakelijk service mag nooit een reden zijn om iets duurder te maken. Daar is bij xs4all nooit sprake van geweest, net zoals het bij het registreren van een domein doodnormaal is dat je je DNS settings zelf kunt beheren. Betaal je daarvoor? Indirect wel maar is echt onderdeel van de service zelf.
              Klopt. Xs4all is altijd duurder geweest en kon dus meer bieden. Dus toch: Wat heb je er voor over?

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X