Goede dag forum lezers,
Ik wou het eerst niet hier vertellen maar na een paar dagen me te ergeren doe ik het toch maar.
Na op het forum mijn bevindingen te hebben vermeld met onder anderen , happerenede beeld in de app, een ping die niet altijd stabiel is en een jitter die ook niet altijd dezelfde waarde heeft, kreeg ik netjes een bericht om mijn gegevens door te zetten via de mail.
Top , netjes een mailtje terug dat er een monteur langs kwam om te kijken ! Vond ik een beetje overdreven maar goed he misschien zit er wel iets mis. Het is nooit gek als er een monteur komt.
Zeer snel een afspraak gemaakt , netjes een mailt , een sms wanneer die kwam alleen maar lof, top top top delta .
Kan hier niets over zeggen snel / goed / professioneel/ goed gecommuniceerd top
Monteur mooi op tijd
Monteur komt netjes , kijkt bij de modem doet wat meetingen. En zegt dat er iets niet goed zit bij de aansluiting.
Is wel grappig dezelfde monteur heeft het aangesloten, en het zit er pas een paar maanden !
Maar goed hij gaat aan de slag, hij haalt wat weg, ( denk de splitten van de tv en de data van de coax ,bliksem beveiligingen) en zet iets terug ( denk een kleinere versie).
En meet ,en klaar. Ik kijk op de computer en doe een speedtest en inderdaad ik haal bijna mijn snelheid. Tot zover nog goed.
Monteurtje gaat weg. En neemt gelijk het internet mee, want mijn internet valt weg nou kan gebeuren dacht ik, even gewacht en mijn internet was weer terug.
Maar goed ik woont kijken via de coax heelas geen beeld, monteur heeft de coax vergeten aan te sluiten, was andere aansluiting , teveel werk dus.
Maar nu een aantal dag veder valt het internet iedere dag een aantal keer uit, dus het probleem waar voor die kwam is niet opgelost mijn coax tv heb ik anders aangesloten en mijn internet valt meer uit als dat ik er gebruik van kan maken.
Dus als een monteur langs komt kijk zelf goed mee, kijk zelf of je internet heb en tv hebt.
Vertrouwen is goed maar controllen is beter !
Dus delta graag weer een monteur graag een andere die alles maakt mijn internet en mijn coax
Ik wou het eerst niet hier vertellen maar na een paar dagen me te ergeren doe ik het toch maar.
Na op het forum mijn bevindingen te hebben vermeld met onder anderen , happerenede beeld in de app, een ping die niet altijd stabiel is en een jitter die ook niet altijd dezelfde waarde heeft, kreeg ik netjes een bericht om mijn gegevens door te zetten via de mail.
Top , netjes een mailtje terug dat er een monteur langs kwam om te kijken ! Vond ik een beetje overdreven maar goed he misschien zit er wel iets mis. Het is nooit gek als er een monteur komt.
Zeer snel een afspraak gemaakt , netjes een mailt , een sms wanneer die kwam alleen maar lof, top top top delta .
Kan hier niets over zeggen snel / goed / professioneel/ goed gecommuniceerd top
Monteur mooi op tijd
Monteur komt netjes , kijkt bij de modem doet wat meetingen. En zegt dat er iets niet goed zit bij de aansluiting.
Is wel grappig dezelfde monteur heeft het aangesloten, en het zit er pas een paar maanden !
Maar goed hij gaat aan de slag, hij haalt wat weg, ( denk de splitten van de tv en de data van de coax ,bliksem beveiligingen) en zet iets terug ( denk een kleinere versie).
En meet ,en klaar. Ik kijk op de computer en doe een speedtest en inderdaad ik haal bijna mijn snelheid. Tot zover nog goed.
Monteurtje gaat weg. En neemt gelijk het internet mee, want mijn internet valt weg nou kan gebeuren dacht ik, even gewacht en mijn internet was weer terug.
Maar goed ik woont kijken via de coax heelas geen beeld, monteur heeft de coax vergeten aan te sluiten, was andere aansluiting , teveel werk dus.
Maar nu een aantal dag veder valt het internet iedere dag een aantal keer uit, dus het probleem waar voor die kwam is niet opgelost mijn coax tv heb ik anders aangesloten en mijn internet valt meer uit als dat ik er gebruik van kan maken.
Dus als een monteur langs komt kijk zelf goed mee, kijk zelf of je internet heb en tv hebt.
Vertrouwen is goed maar controllen is beter !
Dus delta graag weer een monteur graag een andere die alles maakt mijn internet en mijn coax
Reageer