Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Betalingsachterstand van 10 maanden??

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Betalingsachterstand van 10 maanden??

    Onlangs een dreigbrief ontvangen van Delta dus ik gisteren bellen; blijkt dat we een "kleine" achterstand in de betaling van internet en telefonie hebben van 10 maanden. Waarom zo op laten lopen Delta?? Nooit enige waarschuwing of herinnering van gezien in de mail (weleens gehad van Delta Energie, werkt prima, nooit van Delta Fiber of hoe Zeelandnet nu ook mag heten). Volgens medewerkster Delta klantenservice zouden die wel gestuurd zijn (nooit ontvangen, tevens onvindbaar in de spam map). Volgens haar zouden er elke maand incasso's klaarstaan die mislukken maar die zie ik niet terug in mijn incasso's op mijning.nl. Ook daar gaat dus iets goed mis??

  • #2
    het is en blijft mensenwerk, dus kunnen er fouten gemaakt worden.
    maar goed, je weet nu dat er een achterstand is, dus kun je die toch gewoon betalen

    Reageer


    • #3
      Raar verhaal, incasso's die mislukken niet zien, mails niet ontvangen, allemaal erg apart....

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door famdebraal Bekijk bericht
        Volgens medewerkster Delta klantenservice zouden die wel gestuurd zijn
        Tip: check elke maand of je Deltarekening is afgeboekt. Zoniet, gelijk aan de bel trekken.
        Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

        Reageer


        • #5
          famdebraal ik snap dat het misschien apart lijkt maar het begint toch lijkt mijn bij je zelf !

          Je weet toch dat je iedere maand gas water en elktra moet betalen ! En tegen worden is internet en tv ook een levensbehoefte dus dat houd je toch in de gaten ?!

          Je kijkt toch of dat iedere maand een vast bedrag van je rekening af gat, je kijkt toch iedere week wel een keer op je rekening ( ik wel iedere dag) wat er af gaat ( ik hoop altijd nog dat er een groot bedrag extra wordt gestort maar helaas),

          Maar dan nu het probleem, je loopt een paar maanden achter met ..... als het teveel is om in 1 keer te betalen maak je daar toch een regeling voor , wie ze schuld het ook is betalen moet je , of heb je het niet gebruikt?!

          Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

          Reageer


          • #6
            Duidelijk dat er op je in en uitgave geen controle is. Iedereen moet toch weten wat je maandelijkse vast lasten zijn ?

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X