Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wijzigen internet abonnement

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Wijzigen internet abonnement

    Heb onlangs een mail gehad van jullie dat er prijswijzigingen gaan plaatsvinden. Het wordt natuurlijk allemaal duurder, hoe kan het ook anders.

    Er staat het volgende in de mail:
    -----------------------------------------------------------------------------------
    Prijswijzigingen per 1 juli
    Vanaf 1 juli betaalt u per maand 3,00 euro meer voor TV & Internet Premium.

    De prijswijzigingen zijn nodig om te kunnen blijven investeren in ons netwerk en in onze producten en diensten. Zo kunnen we de kwaliteit blijven leveren die u van ons gewend bent.

    Meer informatie
    U kunt uw abonnement tot 1 juli 2019 kosteloos wijzigen of opzeggen. Op delta.nl/wijzigingen2019 vindt u meer informatie over de wijzigingen en de nieuwe tarieven.
    -----------------------------------------------------------------------------------

    Nu wil ik mijn abonnement wijzigen van Premium naar Budget, maar dan krijg ik deze melding:
    -----------------------------------------------------------------------------------
    Let op!

    ----------------------------------------------------------------------------------------------------
    Dit is niet kosteloos!!!

    Ik wil dus mijn abo wijzigen naar budget, en dit kosteloos aub

  • #2
    Bel naar de klantenservice of stuur een mailtje naar [email protected] met het verzoek en je klantnummer.
    Verwijs in het mailtje naar deze topic.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk bericht
      Bel naar de klantenservice of stuur een mailtje naar [email protected] met het verzoek en je klantnummer.
      Verwijs in het mailtje naar deze topic.
      Diep triest toch dat, nadat je dat hier eerder hebt gemeld en er over hebt gebeld, ze d'r gewoon mee verder gaan!!

      Reageer


      • #4
        Heel opmerkelijk van Delta/ZeelandNet.
        Uiterlijk de schijn wekken dat je kan downgraden, maar het technisch onmogelijk maken ( dagen later nog steeds niet mogelijk) door de software niet te wijzigen.
        Je moet dus echt bellen en alsnnog mailen om dit bevestigd te krijgen,

        Een Provider onwaardig!

        Wat wil Delta nu eigenlijk?
        In mijn ogen de schijn wekken dat Delta de kritiek van de Consumentenbond serieus neemt.
        Maar het technisch niet mogelijk maken, tenzij je zelf de nodige energie er in steekt.
        Laatst bewerkt door Ptrol; 24 May 2019, 23:53.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk bericht
          Heel opmerkelijk van Delta/ZeelandNet.
          deze is ook leuk:

          Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Schermafbeelding 2019-05-24 om 23.07.50.jpg
Bekeken: 386
Grootte: 35,6 Kb
ID: 174724

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

            deze is ook leuk:

            Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Schermafbeelding 2019-05-24 om 23.07.50.jpg
Bekeken: 386
Grootte: 35,6 Kb
ID: 174724
            Op zich niks mis mee, maar geef dan wel prijsgarantie!

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk bericht
              Heel opmerkelijk van Delta/ZeelandNet.
              Uiterlijk de schijn wekken dat je kan downgraden, maar het technisch onmogelijk maken ( dagen later nog steeds niet mogelijk) door de software niet te wijzigen.
              Je moet dus echt bellen en alsnnog mailen om dit bevestigd te krijgen,

              Een Provider onwaardig!

              Wat wil Delta nu eigenlijk?
              In mijn ogen de schijn wekken dat Delta de kritiek van de Consumentenbond serieus neemt.
              Maar het technisch niet mogelijk maken, tenzij je zelf de nodige energie er in steekt.
              ben benieuwd: is het nu opgelost ?

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door gerbruggeman Bekijk bericht

                ben benieuwd: is het nu opgelost ?
                Er was een bekende storing in de bevestiging e-mail, deze is ondertussen opgelost. Mocht iemand er alsnog last van hebben kunnen ze het beste even contact opnemen met de klantenservice.

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X