Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Prikbord werkt niet

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Prikbord werkt niet

    Op het prikbord kan ik geen advertentie plaatsen of bestaande advertentie bijwerken na ingelogd te zijn. Is dit alleen bij mij of een al bekend probleem?

  • #2
    Gaat het inloggen wel goed? Welke browser gebruik je? Het is in ieder geval geen storing o.i.d.

    Reageer


    • #3
      Hallo Jeroen,

      Ik gebruik Chrome, inloggen lukt prima.

      Reageer


      • #4
        Wanneer gaat het dan precies mis? Kun je de pagina om de advertentie te bewerken niet openen?

        Reageer


        • #5
          Als ik op "Plaats advertentie" klik, zie ik witte en lichtgrijze balkjes zonder tekst en kan ik niets meer aanklikken.

          Reageer


          • #6
            Hetzelfde gebeurt als ik op een bestaande advertentie "Advertentie bewerken" klik.

            Reageer


            • #7
              Via mijn mobiele telefoon gaat het wel, daar gebruik ik ook chrome.

              Reageer


              • #8
                1. Open Chrome op je computer.
                2. Klik rechtsboven op Meer Instellingen.
                3. Klik onderaan op Geavanceerd.
                  • Chromebook, Linux en Mac:Klik onder 'Instellingen resetten' op Instellingen terugzetten naar de oorspronkelijke standaardwaarden Instellingen resetten.
                  • Windows: Klik onder Resetten en opruimen op Instellingen resetten Instellingen resetten.

                Met deze stappen wordt geen volledige reset uitgevoerd. Sommige instellingen, zoals lettertypen of toegankelijkheid, worden niet verwijderd. Als je een nieuw gebruikersprofiel wilt maken, voeg je een nieuwe gebruiker toe in Chrome.

                Reageer


                • #9
                  Hallo Jeroen,

                  Hartelijk bedankt, het werkt weer na de reset!

                  Groetjes,
                  Lies.

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X