Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Nieuw Modem/ router zeelandnet.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Nieuw Modem/ router zeelandnet.

    Hallo,

    sinds afgelopen vrijdag een nieuw modem van zeelandnet gehad, al 6 dagen aan het klooien om het werkend te krijgen.
    zou volgens de monteur werkend zijn opgeleverd, inderdaad wifi doet het maar mijn Devolo spulletjes werken niet meer.
    kon ook niet in het modem van zeelandnet komen, en gisteravond na meer dan een half uur in de wacht te hebben gestaan eindelijk contact.
    het modem zou in bridge-modus staan omdat ik erna nog een eigen router heb geinstalleerd (nethawk), dus de nwe router werkt als modem net zoals het oude modem.
    met het oude modem en mijn router had ik nooit problemen.....ik heb ook geen enkele instelling in mijn router veranderd, maar het werkt nu gewoon niet!!!
    elke keer wordt heel het Devolospul eruit gegooid,(met als melding"geen geldige Ip-configuratie) heb al tig keer alles gereset en gisteravond na het contact met zeelandnet werkte het, maar nu ligt alles er weer uit....heb van alles geprobeerd en hoe krijg ik dit nu werkend????had ik het oude modem nog maar dat werkte tenminste.....Help.

  • #2
    begin bij het begin
    koppel alles los van het modem.
    heb je dan wifi ??
    dan staat het nieuwe modem niet in bridge.

    Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Schermafbeelding 2019-05-16 om 18.54.17.jpg
Bekeken: 3565
Grootte: 62,0 Kb
ID: 174500
    Laatst bewerkt door fred44nl; 16 May 2019, 19:54.

    Reageer


    • #3
      ik heb alles losgekoppeld gehad zoals in het boekje stond beschreven, maar heb nooit in het zeelandnet modem gekunt, omdat deze al in bridge-modes stond en dan schijn je er niet in te kunnen....omdat je dan toch niets in te stellen hebt werd mij gezegd...en had ook geen wifi....
      Laatst bewerkt door lambik; 16 May 2019, 20:28.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door lambik Bekijk bericht
        omdat deze al in bridge-modes stond en dan schijn je er niet in te kunnen....omdat je dan toch niets in te stellen hebt werd mij gezegd...
        tja, werd mij gezegd
        ga es in een browser naar adres 192.168.100.1
        wat gebeurt er dan ??
        doe hetzelfde met adres 192.168.11.1
        resultaat ??

        Reageer


        • #5
          als ik het eerste adres (192.168.100.1) ingeef kom ik zowaar op de inlogpagina van het modem (wat mij tot dusver nog niet is gelukt!!!) alleen ik weet niet wat ik in moet invullen.
          heb geprobeerd "beheer" en dan het wachtwoord wat op het modem staat, of alleen "beheer" met als wachtwoord "zeelandnet" en "beheer" met geen wachtwoord maar ik kan niet inloggen... het adres 192.186.11.1 gebeurd niets dus ook geen inlogpagina....
          Laatst bewerkt door lambik; 16 May 2019, 21:33.

          Reageer


          • #6
            heb het modem voor ong 2 minuten gereset maar kan nag steeds niet inloggen.....

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door lambik Bekijk bericht
              als ik het eerste adres (192.168.100.1) ingeef kom ik zowaar op de inlogpagina van het modem
              je hoeft daar niet in te loggen, maar het modem staat dus inderdaad in bridge-mode
              daarom heeft het modem ook geen 192.168.11.1
              als je nu jouw eigen router aansluit, dan moet je daar mee verder kunnen.
              probeer dat es zonder Devolo.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door lambik Bekijk bericht
                heb het modem voor ong 2 minuten gereset maar kan nag steeds niet inloggen.....
                Als je alleen het modem wilt gebruiken, kun je via mijn.delta.nl de bridge-mode er weer afhalen. Dit kan de klantenservice ook voor je doen.

                Reageer


                • #9
                  dank voor jullie hulp, nadat ik mijn eigen router eens opnieuw heb opgestart werkt alles nu naar behoren!!

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X