Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

TELEFOON aaaarg

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • TELEFOON aaaarg

    Goede middag,
    Ja dat zeg ik vriendelijk. Ben een aantal jaren geleden bij Delta weggegaan vanwege de buitensporige energiekosten. Dar is heel wat aan de hand geweest. Ze hebben verontschuldigingen aangeboden, bloemetje en cadeaubon. Nu ben ik na jaren terug en heb internet en bellen. Toen begon het weer. Aanmaningen. Tja, alles wordt automatisch betaald. Weer verontschuldigingen.

    Nu doet mijn telefoon het niet. schijnt al weken zo te zijn. Vreemd, ik kan wel bellen, maar niet gebeld worden. Geen idee wat er aan de hand is maar ik ben er echt maar dan ook echt schijt en dan ook schijtziek van. Als het een foutje van mijn kant is dan spijt me dat, maar als het niet bij mij ligft, dan zal ik echt alles doen om het contract juridisch te laten ontbinden.

  • #2
    Gelukkig kunt u nog bellen!
    Ongetwijfeld de helpdesk al geraadpleegd?
    [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

    Reageer


    • #3
      Even een berichtje aan: [email protected] met een omschrijving van de klacht. Zo is bij mij het zelfde probleem opgelost.

      Reageer

      Om te reageren, moet je eerst .

      verwerken...
      X