Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Ip 6 snelheid !

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door Dominique Bekijk bericht
    Koeba je hoeft niet gelijk zo vijandig tedoen ! Ik ben / was me er in aan het verdiepen , maar kwam er niet helemaal achter waarom dit zo is !?!?
    Laat je vooral niet afleiden door sommige reacties die je hier leest - deze kom je in elk forum of in social media tegen. Soms is het toch goed bedoeld en soms zijn het zgn. trollen die de boel proberen op te juinen (hebben meestal weinig berichten op hun conto en zijn niet echt geinteresseerd in wat ze lezen).
    Laatst bewerkt door Webkabouter; 12 May 2019, 22:12.
    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

    Reageer


    • #17

      Die discussie (Alles over het verschil tussen ipv4 en ipv6) hebben we een jaar geleden ook al eens gehad.

      Maar ik denk dat het vooral in de pakket groote (frame size) zit, ipv6 84 bytes tegen ipv4 64 bytes.


      Maar dat is allemaal nogal droog en saai.
      Laatst bewerkt door driepinter; 13 May 2019, 09:06.

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
        Laat je vooral niet afleiden door sommige reacties die je hier leest - deze kom je in elk forum of in social media tegen. Soms is het toch goed bedoeld en soms zijn het zgn. trollen die de boel proberen op te juinen (hebben meestal weinig berichten op hun conto en zijn niet echt geinteresseerd in wat ze lezen).
        Nou, nou, rustig maar hoor. Ik ben geen trol en het was helemaal niet de bedoeling om 'vijandelijk' te doen. Even adem halen en weer een beetje rustig reageren, want zomaar iemand voor trol uitmaken, is net iets te ruig...

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
          Nou, nou, rustig maar hoor. Ik ben geen trol en het was helemaal niet de bedoeling om 'vijandelijk' te doen. Even adem halen en weer een beetje rustig reageren, want zomaar iemand voor trol uitmaken, is net iets te ruig...
          Zie PM.
          Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
            Laat je vooral niet afleiden door sommige reacties die je hier leest - deze kom je in elk forum of in social media tegen. Soms is het toch goed bedoeld en soms zijn het zgn. trollen die de boel proberen op te juinen (hebben meestal weinig berichten op hun conto en zijn niet echt geinteresseerd in wat ze lezen).
            Je wordt met feiten om je oren geslagen na je onsamenhangende fantasieverhaal en vervolgens ga je anderen beschuldigen van trollen. Om te gieren.

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X