Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

telefoon hapert + opnemen tv kan niet meer doorspoelen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • telefoon hapert + opnemen tv kan niet meer doorspoelen

    Ik heb 2 problemen. Mijn telefoon hapert, als ik een ander nummer bel, of zij mij, dan hapert de lijn. Ik heb al een andere telefoon gekocht omdat ik dacht dat het in m'n telefoon zat, maar het zit niet in m'n telefoon, maar in de lijn. Ik kan niet meer een normaal gesprek voeren omdat de lijn continue wegvalt.

    Daarnaast heb ik een probleem met m'n opname pakket voor de tv, ik kan sinds een paar dagen niet meer vooruit spoelen, wat eerder wel kon. Dit geld voor alle zenders, ik snap niet wat het probleem is, zowel met het opnamepakket als met de telefoonlijn.

    Graag een controle van de lijn en advies

  • #2
    voor het niet meer kunnen doorspoelen, kun je even naar dit topic kijken:

    https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...4278-rtl-crime

    Reageer


    • #3
      Lees ook de andere berichten over de telefoonstoring. Delta vangt uw geld en lost het probleem niet op. Ik heb opgezegd, kon toch al 2 maanden niet bellen met Delta, dan wil ik ook niet meer betalen.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Liedje10 Bekijk bericht
        Ik heb 2 problemen. Mijn telefoon hapert, als ik een ander nummer bel, of zij mij, dan hapert de lijn. Ik heb al een andere telefoon gekocht omdat ik dacht dat het in m'n telefoon zat, maar het zit niet in m'n telefoon, maar in de lijn. Ik kan niet meer een normaal gesprek voeren omdat de lijn continue wegvalt.

        Daarnaast heb ik een probleem met m'n opname pakket voor de tv, ik kan sinds een paar dagen niet meer vooruit spoelen, wat eerder wel kon. Dit geld voor alle zenders, ik snap niet wat het probleem is, zowel met het opnamepakket als met de telefoonlijn.

        Graag een controle van de lijn en advies
        Kan je ons een e-mail sturen met je klantgegevens? Dan kijk ik dit voor je na. Je mag de e-mail richten aan [email protected].

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Bram Altman Bekijk bericht
          Lees ook de andere berichten over de telefoonstoring. Delta vangt uw geld en lost het probleem niet op. Ik heb opgezegd, kon toch al 2 maanden niet bellen met Delta, dan wil ik ook niet meer betalen.
          ik heb helaas geen andere keuzes, Delta is de enige die in mijn kleine dorpje levert, ik kan niet overstappen...

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht

            Kan je ons een e-mail sturen met je klantgegevens? Dan kijk ik dit voor je na. Je mag de e-mail richten aan [email protected].
            heb u een mailtje gestuurd, hoor graag van u

            Reageer


            • #7
              Liedje10, ik ben niet overgestapt, bel nu alleen nog mobiel. En die is niet via Delta maar via V***phone. (Sterretjes om geen reclame te maken)

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Bram Altman Bekijk bericht
                Liedje10, ik ben niet overgestapt, bel nu alleen nog mobiel. En die is niet via Delta maar via V***phone. (Sterretjes om geen reclame te maken)
                alleen heb ik geen gsm netwerk in het dorp waar ik woon (0 streepjes binnen...pfff), bel nu via wifi of vaste lijn, dus heb geen andere keuzes helaas

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X