Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

WiFI-modem F@ST3890v3

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Dank voor alle reacties. Speciaal de reactie van Marijn vd Gruiter heeft mij gerustgesteld dat het niet alleen mijn onkunde is. Ook ik wilde een IP-adres via het modem reserveren, om in te voeren op de huisbewaking, maar de 'apply' knop werkt niet. Ik heb nog een prima dual band router van Netgear liggen maar die kant wil ik niet opgaan en ik heb tot op heden geen klagen over het WiFi bereik en omdat alles verder goed werkt en ik met de LAN-scanner goed uit de voeten kan, is er voor mij geen haast meer bi en wacht ik op de update.

    Wat mij dan wel irriteert is dat wanneer je de klantenservice belt om je te helpen met het probleem, en je een "deskundige" aan de lijn krijgt, er van alles wordt beweert wat dus gewoon niet waar blijkt te zijn. Zeg dan gewoon dat er in het systeem nog bugs zitten en er hard aan wordt gewerkt om het op te lossen. Ik heb genoeg in software-ontwikkelingen gezeten om te accepteren dat bij de lancering van een alfa- of beta versie er onvermijdelijk bugs in zitten. Juist dan is het belangrijk om het probleem van de klant te omarmen en door te geven aan de ontwikkelaars want wellicht geeft dit informatie over een bug.

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door guillermo Bekijk bericht
      Dank voor alle reacties. Speciaal de reactie van Marijn vd Gruiter heeft mij gerustgesteld dat het niet alleen mijn onkunde is. Ook ik wilde een IP-adres via het modem reserveren, om in te voeren op de huisbewaking, maar de 'apply' knop werkt niet. Ik heb nog een prima dual band router van Netgear liggen maar die kant wil ik niet opgaan en ik heb tot op heden geen klagen over het WiFi bereik en omdat alles verder goed werkt en ik met de LAN-scanner goed uit de voeten kan, is er voor mij geen haast meer bi en wacht ik op de update.

      Wat mij dan wel irriteert is dat wanneer je de klantenservice belt om je te helpen met het probleem, en je een "deskundige" aan de lijn krijgt, er van alles wordt beweert wat dus gewoon niet waar blijkt te zijn. Zeg dan gewoon dat er in het systeem nog bugs zitten en er hard aan wordt gewerkt om het op te lossen. Ik heb genoeg in software-ontwikkelingen gezeten om te accepteren dat bij de lancering van een alfa- of beta versie er onvermijdelijk bugs in zitten. Juist dan is het belangrijk om het probleem van de klant te omarmen en door te geven aan de ontwikkelaars want wellicht geeft dit informatie over een bug.
      Het valt mij ook op dat niet alle medewerkers van de klantenservice weten wat er speelt op sommige gebieden. Je zou zeggen dat niet alles goed is door gecommuniceerd..

      Reageer

      Om te reageren, moet je eerst .

      verwerken...
      X