Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Welke nummers van Delta/ZeelandNet zijn nog gratis ( onderling bellen )?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Welke nummers van Delta/ZeelandNet zijn nog gratis ( onderling bellen )?

    Delta promoot gratis onderling bellen.
    Waarom geldt dat niet voor alle telefoonnummers van Delta?

    Als Delta een chaos maakt van je maandafrekening en je het niet meer snapt en dus maar over belt, mag je namelijk nog zelf de rekening betalen.
    De nota werd gewoon stilzwijgend door Delta gecorrigeerd.
    Een mailtje met toelichting hierover versturen was blijkbaar nog te veel moeite.

    Welke nummers van Delta/ZeelandNet zijn u eigenlijk nog gratis bij Telefonie?

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk bericht
    Delta promoot gratis onderling bellen.

    Reageer


    • #3
      Dat bedoelde ik niet, sorry, @fred44nl.
      Mijn vraag is, welke nummers van Delta/ZeelandNet ZELFgratis zijn, dus niet de abonnees, maar het moederbedrijf.

      Als er bijv. een fout gemaakt wordt en je belt erover, wordt je in de wacht gezet et., wordt ea nagekeken en betaal je aan het eind van het liedje wel zelf de belminuten.
      Dit is toch ook onderling bellen.
      Laatst bewerkt door Ptrol; 17 Apr 2019, 11:35.

      Reageer


      • #4
        https://www.acm.nl/nl/onderwerpen/te...ecomaanbieders

        Reageer


        • #5
          Ook dat bedoelde ik niet., @driepinter.
          Waarom moet je belminuten betalen als je als telefonieklant naar de KlantenService belt?
          Is dat dan geen onderling bellen?

          Reageer


          • #6
            Laatst bewerkt door driepinter; 17 Apr 2019, 12:45.

            Reageer


            • #7
              Bellen naar DELTA gaat via het normale tarief. Dit zijn geen gratis nummers. Als de optie onderlingbellen actief staat worden hier geen kosten voor in rekening gebracht.

              Reageer


              • #8
                Bedankt, moderator.
                De klantenservice-medewerker zei desgevraagd, dat het gewoon betaalde nummers zijn ( wetende dat ik een alles-in-1 abo heb!).

                We hopen dan ook op de eerstkomende afrekening dit gesprek bij onderling bellen te zien staan.
                Laatst bewerkt door Ptrol; 17 Apr 2019, 13:33.

                Reageer


                • #9
                  Na het lezen van deze discussie heb ik bij twee abonnementen die weinig gebruikt worden, eens in Mijn DELTA gekeken en wat denk je: de optie 'onderling bellen' blijkt standaard aan te staan, terwijl daar nooit om is gevraagd. Dat is toch 36 euro per jaar waar je leukere dingen van kunt doen. Ik heb het dus uitgezet...

                  Reageer


                  • #10

                    Het was een ingewikkeld verhaal maar voor bestaande klanten voor november 2018 werd het niet duurder :


                    https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...derling-bellen
                    Laatst bewerkt door driepinter; 18 Apr 2019, 09:37.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door GoeRoe Bekijk bericht
                      Na het lezen van deze discussie heb ik bij twee abonnementen die weinig gebruikt worden, eens in Mijn DELTA gekeken en wat denk je: de optie 'onderling bellen' blijkt standaard aan te staan, terwijl daar nooit om is gevraagd. Dat is toch 36 euro per jaar waar je leukere dingen van kunt doen. Ik heb het dus uitgezet...
                      Onderling bellen maakte vroeger standaard deel uit van je abonnement. Tegenwoordig heb je de optie om het uit te schakelen.
                      A prudent question is one-half of wisdom

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X