Webmail Log in

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Spook wifi?

Samenvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

    STREAM


  • gijsberg
    begon een topic Spook wifi?
    Spook wifi?
    Wie kan me helpen? Om de 2 a 3 weken kan er 1 van mijn apparaten geen verbinding meer maken met de wifi van het Delta modem, terwijl de andere apparaten gewoon blijven werken. Door het modem te resetten is het probleem verholpen, maar na een tijdje kan er een ander apparaat geen wifiverbinding maken.
    Verder vraagt het wifi modem af en toe om het wachtwoord. Door te resetten is er weer verbinding.


    Wie heeft er een idee wat dit is?
    gijsberg in DELTA Internet en Telefonie

  • Edwinb
    antwoordde
    gijsberg

    Graag verneem ik via de e-mail je klantgegevens, dan kijk ik even voor je na waarom er kosten in rekening zijn gebracht.
    Je mag de e-mail richten aan forumbeheer@zeelandnet.nl
    Edwinb in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Dominique
    antwoordde
    gijsberg je hebt een nieuwe modem gekregen begrijp ik !

    Waarom je moest betalen dan is me dan niet helemaal duidelijk , misschien heeft de monteur iets anders nog gedaan !

    Er is namelijk een verschil waar je goed op moet letten!

    De modem heb je in bruikleen / huur je , dus delta is daar verantwoordelijk voor, wanneer daar mankementen aan zijn of als je een nieuwe krijgt / upgrade dan mogen ze daar niets voor rekenen.

    Als zij daar een monteur voor sturen om dat tedoen ook niet , want delta wilt daar een zekerheid voor hebben dat het " goed / professioneel " gebeurd.

    Maar

    Als er op de bon / factuur staat controller of iets anders wat de monteur nog meer heeft gedaan buiten elkeen een modem vervangen dan mag dat wel !
    De vraag is dan heeft die dat wel of niet gedaan is dan tussen de monteur en klant, maar op het moment dat de monteur klaar is moet je als het goed is iets ondertekenen voor wat de monteur heeft gedaan, en daar staat als het goed is op : alleen modem vervangen , dan is dat kosten loos en zeker als je een nieuw versie hebt !
    Dominique in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • gijsberg
    antwoordde
    Het modem van Delta was het probleem. Is vervangen en nu geen problemen meer. Zelf de TV is beter van kwaliteit. Monteur Delta was prima heeft het modem vervangen, alleen jammer dat Delta niet wil toegeven dat het modem niet meer naar behoren functioneerde. Nu heeft het € 40,- gekost. Op zich niet veel, maar wel jammer dat Delta niet wil erkennen dat het modem niet meer de hoge snelheid aan kon.
    gijsberg in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • fred44nl
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door gijsberg Bekijk bericht
    GoeRoe een applerouter via een vaste verbinding naar het modem van delta
    dan moet die Airport van Apple wel in bridge-mode staan.
    bovendien moet gekozen worden voor "Maak nieuw netwerk aan" en niet "Breid bestaand netwerk uit"

    Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Airport - 1.jpg
Bekeken: 1
Grootte: 31,2 Kb
ID: 173794

    Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Airport - 8.jpg
Bekeken: 1
Grootte: 63,6 Kb
ID: 173795
    fred44nl in DELTA Internet en Telefonie
    Laatst bewerkt door fred44nl; 16 Apr 2019, 20:52.

    Laat een reactie achter:


  • gijsberg
    antwoordde
    GoeRoe een applerouter via een vaste verbinding naar het modem van delta
    gijsberg in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • gijsberg
    antwoordde
    Webkabouter en Ferry

    Het opstarten van het modem is niet voldoende. Na verloop van tijd komt het probleem weer terug. Maar een IP conflict zou wel eens het probleem kunnen zijn. Maar wat is daar aan te doen.
    gijsberg in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • GoeRoe
    antwoordde
    gijsberg Heb je nog een eigen router of wifi-punt in gebruik dat misschien ook ip-adressen uitdeelt?
    GoeRoe in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Webkabouter
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Ferry Bekijk bericht
    Dit zou verholpen kunnen worden door het modem opnieuw op te starten wat Webkabouter ook zegt.
    Ferry, ik schreef over het opnieuw opstarten van de netwerkhardware van de clients; het modem opnieuw opstarten is volgens mij niet voldoende (dat schreef de originele poster ook al). Mocht dat niet werken dan moeten we even verder doorvragen.

    Webkabouter in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Ferry
    antwoordde
    Dit kan om een IP conflict gaan. Dan worden dezelfde IP-adressen gegeven aan de apparaten. Dit zou verholpen kunnen worden door het modem opnieuw op te starten wat Webkabouter ook zegt. Werkt het na het opnieuw opstarten van het modem weer?
    Ferry in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Webkabouter
    antwoordde
    Probeer eens alle draadloze apparaten in je netwerk te herstarten (dus eerst UIT zetten en dan weer AAN) en kijk of het probleem zich dan nog voordoet.
    Webkabouter in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X