Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Vaste telefonie vreemde aanbeveling als je na 45 min niet kan belen.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Vaste telefonie vreemde aanbeveling als je na 45 min niet kan belen.

    Werkt uw telefoonverbinding langer dan 45 minuten niet meer? Haal dan de stroom van uw modem af voor 1 minuut en herstart vervolgens het modem. Het telefoonsignaal zou hierna weer moeten werken.

    pas om andere reden gedaan en toen bleek dat modem dan terug gaat naar fabrieksinsteling.
    omdat we geen vaste verbinding meer hebben met modem telefonisch opgelost. De netwerknaam is dan veranderd in plaats van je eigen keuze.

  • #2
    Opzeggen van uw telefoonabonnement van Delta is de enige blijvende oplossing. U bent niet de enige met dit probleem maar u wilt toch niet telkens de modem moeten resetten voor ieder telefoongesprek? We leven in 2019, niet in 1919. Volgens Delta was het probleem opgelost op 8 april 2019, maar dat is een leugen. U wordt zolang mogelijk aan het lijntje gehouden met resetten van modems en vervangen van kabeltjes terwijl het probleem bij de incompetentie van Delta ligt en het gebrek aan deskundige medewerkers. Delta moet openlijk excuses aanbieden aan de abonnees en 2 maanden abonnementsgeld terug betalen aan hun klanten, want zolang speelt dit al.
    Laatst bewerkt door Bram Altman; 16 Apr 2019, 20:53.

    Reageer


    • #3
      Bram dat ben ik helemaal met je eens. Delta is ook incompetent. Wij kunnen hier al ruim 3 weken niet bellen....ben het ook zat om elke keer het modem uit te trekken en te resetten. Ik betaal voor een deugdelijk product hetgeen ik niet krijg.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door cschults Bekijk bericht
        Werkt uw telefoonverbinding langer dan 45 minuten niet meer? Haal dan de stroom van uw modem af voor 1 minuut en herstart vervolgens het modem. Het telefoonsignaal zou hierna weer moeten werken.

        pas om andere reden gedaan en toen bleek dat modem dan terug gaat naar fabrieksinsteling.
        omdat we geen vaste verbinding meer hebben met modem telefonisch opgelost. De netwerknaam is dan veranderd in plaats van je eigen keuze.
        Dit is alleen van toepassing na een persoonlijke bericht dat de werkzaamheden bij u worden uitgevoerd.

        Meer informatie hierover vind je terug op https://www.delta.nl/tv-internet-tel...llen-bij-delta.




        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht

          Dit is alleen van toepassing na een persoonlijke bericht dat de werkzaamheden bij u worden uitgevoerd.

          Meer informatie hierover vind je terug op https://www.delta.nl/tv-internet-tel...llen-bij-delta.



          Edwinb, met een telefoon moet je gewoon kunnen bellen. Met Delta gaat dat niet meer en niemand van jullie geeft dat eerlijk toe. We waren een van de eerste abonnees van toen nog Zeelandnet vaste telefonie en alles werkte prima. Delta heeft de boel verprutst met inferieure netwerkonderdelen of de boel laten versloffen omdat die 4G en 5G troep alle aandacht kreeg. Wees er eerlijk en open over en betaal alle abonnees 2 maanden abonnementsgeld terug en nederige excuses in een paginagrote PZC-advertentie. Dan ben je een vent, niet door op resetten van een modem te blijven hameren. Dat hebben we al zo vaak gedaan dat de wandcontactdoos ervan versleten is.

          Reageer


          • #6
            Ik moet ook eerlijk zeggen dat we nu op het punt zitten waarop we ons afvragen of we de vaste telefonie van Delta gaan houden of dat we maar een mobieltje gaan hanteren als "vaste" telefoon. Ik vind het namelijk niet fijn om mijn nummer aan jan en alleman uit te geven en de hele tijd onderweg gebeld te worden. Dat is de reden dat we nog steeds vaste telefonie hadden...

            Maar inmiddels sukkelen wij dus ook al 2 maanden met de telefonie. Eerst het scrambelen van de gesprekken waardoor telefoneren niet meer mogelijk was.
            En nu zijn we onze nummerherkenning kwijt sinds ze op het nieuwe platform zitten. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd, maar inmiddels zelf al uitgezocht dat ons gigaset FSK ondersteund en het dus gewoon zou moeten doen. Maar hij doet het niet....
            Ook zie je in de gebelde nummers totaal geen lijst meer. Als je thuis komt, zijn er geen gemiste gesprekken (ze komen binnen als externe oproep en die ziet de telefoon niet verder) terwijl die er wel zijn.

            Het is huilen met de pet op....

            Reageer


            • #7
              Ook wij zijn sinds de "verbetering van de vaste telefonie" de nummerherkenning kwijt ook de verschillende oproeptonen werken niet meer. Alle oproepen zijn inkomend gesprek....
              Dus je weet pas wie er belt als je de hoorn oppakt. Dus ook o.a. die vervelende bellers uit het oosten namens Microsoft. Al met al heel vervelend en de klok 20 jaar terug. Het modem
              van de stroom af halen werkt niet en ook het het advies van Delta om de telefoons 5 minuten zonder stroom te zetten en de accu's er uit te halen lost niets op.
              Al sinds de jaren 90 bellen wij via Zeelandnet maar sinds de laatste tijd zijn er problemen. Het begint nu toch wel te kriebelen

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X