Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

verhuizen wat neem ik mee

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • verhuizen wat neem ik mee

    Hallo, ik ga binnenkort verhuizen en de datum al doorgegeven maar wat neem ik mee. Het modem in ieder geval maar het op steek filter waar mijn coax en lan kabel in zitten moet ik deze ook meenemen? ??????

    raspat

  • #2
    Zal er ook aan liggen waar je naar toe gaat.....
    [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

    Reageer


    • #3
      Voor de zekerheid wel doen. Als er een delta-abonnee komt te wonen, krijgt die er toch een van de monteur.

      Reageer


      • #4
        Ik ga niet zo ver ik neem het wel mee. Weet niet of het op mijn toekomstig adres een filter op het overname punt zit huidige bewoners zitten bij kpn.
        Dank jullie.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door raspatbramga Bekijk bericht
          Hallo, ik ga binnenkort verhuizen en de datum al doorgegeven maar wat neem ik mee. Het modem in ieder geval maar het op steek filter waar mijn coax en lan kabel in zitten moet ik deze ook meenemen? ??????

          raspat
          Ga je verhuizen neem dan modem, voeding en opsteekfilter mee naar de nieuwe woning.
          Het kabelmodem wordt door middel van een korte coaxkabel aangesloten op het Abonnee Overname Punt (AOP) van DELTA. Het AOP bevindt zich daar waar de groene coaxkabel het huis binnen komt. Voor huizen met een bouwjaar vanaf 1990 is dit meestal in de meterkast. Voor oudere huizen bevindt het AOP zich meestal in de woonkamer (opsteekfilter nodig.).

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht

            Ga je verhuizen neem dan modem, voeding en opsteekfilter mee naar de nieuwe woning.
            Het kabelmodem wordt door middel van een korte coaxkabel aangesloten op het Abonnee Overname Punt (AOP) van DELTA. Het AOP bevindt zich daar waar de groene coaxkabel het huis binnen komt. Voor huizen met een bouwjaar vanaf 1990 is dit meestal in de meterkast. Voor oudere huizen bevindt het AOP zich meestal in de woonkamer (opsteekfilter nodig.).
            Dank voor je antwoord. Ik had bij de veel gestelde vragen gekeken maar het antwoord niet gevonden.

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X