Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Check Fiber internet

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Check Fiber internet

    Nu hou ik de website van fiber internet in de gaten, zeker voor als er een aanbiedingen zijn.

    Nu keek ik even of er iets veranderd was :

    En er was een check list / controlen of het op je adres mogelijk is

    Nou ik denken even checken of het op mijn adres kan !

    Zie foto

    Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: 20190311_214038.jpg
Bekeken: 898
Grootte: 66,5 Kb
ID: 172894

    Maar helaas niet mogelijk op mijn adres, dat is jammer. Ik altijd gehoopt op een mooie aanbieding , en dan snel naar het fiber internet. Maar helaas nog niet beschikbaar. Wel raar dacht ik maar goed.

    Voor de grap druk ik dan toch maar op veder en wat denk je !!!.....

    Hij zegt gelijk dat het kan, maar wat is het nu !?


    ?

    En volgens de klantenservice kan je pas de eerste van de maand om gezet worden naar de fiber internet snelheid , maar als ik hier kijk kan het eigenlijk gelijk ( als je de goede modem al hebt ) dus wat is het ?

    Graag wat duidelijkheid hier in ?

    Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

  • #2
    Kan je mij in een e-mail je klantgegevens toezenden? Dan kijk ik dit even voor je na. Je mag de e-mail richten aan [email protected].

    Omzetting van een internet abonnement vind altijd plaats per de eerste van de nieuwe maand.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Dominique Bekijk bericht
      [IMG2=JSON]Maar helaas niet mogelijk op mijn adres, dat is jammer. Ik altijd gehoopt op een mooie aanbieding , en dan snel naar het fiber internet. Maar helaas nog niet beschikbaar. Wel raar dacht ik maar goed.
      Fiberspeed Internet heeft voor de gebruiker niets met fiber te maken maar meer met de breedbandsnelheid snelheid (over koper). Dus in principe kunnen alle mensen die nu een abonnement hebben bij Zeelandnet ook een Fiberspeed abonnement afsluiten (muv de buitengebieden denk ik).

      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

      Reageer

      Om te reageren, moet je eerst .

      verwerken...
      X