Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Kosten bellen naar O8x nummer met belbundel

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Kosten bellen naar O8x nummer met belbundel

    Wie heeft ervaring hiermee? Welke kosten berekend Delta en welke kosten mogen ze wettelijk rekenen?

  • #2
    08x nummers zijn servicenummers. Die vallen buiten de bundel.

    Via onderstaande link kan je meer informatie terugvinden over hoe het wettelijk allemaal geregeld is.
    Een informatienummer begint met 0800,0900, 0906, 0909 of 18. U betaalt hier vaak extra voor. Hoeveel kost het bellen naar een informatienummer? En waarom zijn er verschillende soort nummers? Bekijk onze informatie.
    A prudent question is one-half of wisdom

    Reageer


    • #3
      Dank voor uw bericht. Uw informatie is onjuist. 08x nummers vallen ALTIJD binnen een bel bundel aldus ACM.

      Delta heeft een fout in hun systeem en heeft toegezegd het consument hierover te informeren en deels te compenseren. Helaas hebben ze tot nu toe gern actie ondernomen. Vandaar mijn vraag hier.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door GIY
        Dank voor uw bericht. Uw informatie is onjuist. 08x nummers vallen ALTIJD binnen een bel bundel aldus ACM.

        Delta heeft een fout in hun systeem en heeft toegezegd het consument hierover te informeren en deels te compenseren. Helaas hebben ze tot nu toe gern actie ondernomen. Vandaar mijn vraag hier.
        Nee dat is niet correct. 08x nummers zijn servicenummers en vallen buiten de bundel. Anders verneem ik graag van je waar je dat hebt zien staan op de website van ACM
        A prudent question is one-half of wisdom

        Reageer


        • #5
          Misschien geeft bijgaande link wat uitsluitsel? Zie Punt 1 en 2
          Bent u telecomaanbieder? Dan moet u zich houden aan de tariefregels voor bellen naar niet-geografische nummers (uit de reeksen 0800, 090x, 18xy, 084, 085, 087, 088, 116 en 14). Lees meer over de tariefregels.
          [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

          Reageer


          • #6
            Bedankt Rinus

            Kosten die voor servicenummers worden gerekend worden vastgesteld door de partij die de nummers aanbied. Dat deze servicenummers binnen de bundel vallen was mij niet bekend. Maar wij houden ons netjes aan de richtlijnen van ACM, dus als het daar zo vermeld staat, dan wordt het ook zo door ons uitgevoerd.
            A prudent question is one-half of wisdom

            Reageer


            • #7
              MatthijsL GIYRinus legt dat ook uit.

              De kosten van een 085/088-nummer worden niet vastgesteld door degene van wie het nummer is. Deze nummers hebben namelijk geen afwijkend tarief.

              Reageer


              • #8
                Helaas zit u fout. Bij abbonees met een bel bundel mogen geen extra kosten worden berekend. Dankzij mijn inzet heeft Delta nu alle systemen aan gepast en abbonees geld teruggestort

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X