Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Hogere uploadsnelheden bij abonnementen aub

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Hogere uploadsnelheden bij abonnementen aub

    Ik ben op dit moment tevreden met mijn downloadsnelheid van 50 mbit. Voldoende om alles mee te kunnen doen. Het probleem waar ik mee zit is dat ik veelvuldig gebruik maak van online cloudopslag, met een upload van slechts 5 mbit erg duurt uploaden hiermee vaak erg lang.

    In tegenstelling tot Ziggo is de upload bij Zeelandnet max 15 mbit voor het duurste abonnement. Ik heb liever 50/50 dan 50/5. Wanneer wordt dit wel mogelijk?

  • #2
    Delta is bezig om alle systemen in orde te maken voor hogere snelheden.
    kijk tegen het einde van dit jaar nog maar es naar de beschikbare abonnementen

    Reageer


    • #3
      Volgens mij is die abonnementsvorm helemaal verdwenen. Ik zie alleen nog premium met 200 down en 15 upload.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Kwek Bekijk bericht
        Volgens mij is die abonnementsvorm helemaal verdwenen. Ik zie alleen nog premium met 200 down en 15 upload.
        Ik meen me toch echt te herinneren dat dit een jaar eerder nog hoger was. 400/40 en 200/20.

        Reageer


        • #5

          Alleen Fiberspeed zit op 40Mb upload, zakelijk is dit dan geloof ik 45Mb.

          Reageer


          • #6
            Maar zelfs als het dan technisch kan, hebben ze al 'bepaald' dat 'weinig klanten hogere upstream willen'...
            Upstreamverkeer is voor Delta ook duurder, EQT zou hier misschien inkoopvoordeel kunnen halen.
            Lees de eerdere posts maar terug, als er mensen over hogere upstream beginnen, komt er een reactie over dat niet zoveel abonnees dat gebruiken.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
              ............een reactie over dat niet zoveel abonnees dat gebruiken.
              Dat is gewoon een feit.

              [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door docsis Bekijk bericht

                Ik meen me toch echt te herinneren dat dit een jaar eerder nog hoger was. 400/40 en 200/20.
                Bij mijn weten is er nooit 20 upload geweest maar daar kan ik me in vergissen. De andere abonnementsvormen heb ik trouwens weer gevonden. Ze zijn wat beter verstopt door Delta en je moet goed zoeken.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Kwek Bekijk bericht

                  Bij mijn weten is er nooit 20 upload geweest maar daar kan ik me in vergissen. De andere abonnementsvormen heb ik trouwens weer gevonden. Ze zijn wat beter verstopt door Delta en je moet goed zoeken.
                  Procentueel is de upload wel verlaagd, want weet zeker dat het voorheen 200/20 was maar nu verlaagd is naar 15.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
                    Maar zelfs als het dan technisch kan, hebben ze al 'bepaald' dat 'weinig klanten hogere upstream willen'...
                    Upstreamverkeer is voor Delta ook duurder, EQT zou hier misschien inkoopvoordeel kunnen halen.
                    Lees de eerdere posts maar terug, als er mensen over hogere upstream beginnen, komt er een reactie over dat niet zoveel abonnees dat gebruiken.
                    Wat moet je met 1 gbit download? Dan heb je meer aan aan een iets hogere upload, 100/100 of 100/50, want er wordt immers steeds meer gebruik gemaakt van clouddiensten. Ook al zou het technisch kunnen weet ik niet of Zeelandnet die mogelijkheid wel gaat benutten.

                    Reageer


                    • #11
                      Het kan ook wel, kijk maar bv naar het ziekenhuis die zitten over de 60 upload en een zeer lage ping.

                      Iets waar wij als particulier alleen nog maar van kunnen dromen.

                      Ik snap dat er verschil in zit maar als je 125 euro per maand gaat vragen voor 1gb fiber dan mag daar zeker iets tegen over staan.

                      En dan vindt ik ook inderdaad dat de upload achter blijft en dr ping die ik thuis heb net ook maar goed.
                      Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Dominique Bekijk bericht
                        Het kan ook wel, kijk maar bv naar het ziekenhuis die zitten over de 60 upload en een zeer lage ping.
                        maar misschien is dat wel een FTTH glasvezel aansluiting.

                        Reageer


                        • #13
                          Dat zou kunnen
                          Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

                          Reageer


                          • #14
                            We verwachten eind van het jaar of begin volgend jaar de netwerkupgrade af te ronden, dan gaan we kijken naar mogelijkheden voor het verder verhogen van onze uploadsnelheden.

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
                              Delta is bezig om alle systemen in orde te maken voor hogere snelheden.
                              kijk tegen het einde van dit jaar nog maar es naar de beschikbare abonnementen
                              Houd dat in dat ik het Gigabit abo nog even moet laten voor wat het is?
                              Heb meer aan een 400/400 abo dan een 1000/40 Mbit

                              Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X