Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Contacten zijn niet meer zichtbaar vaste telefoon en slechte verbinding

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Contacten zijn niet meer zichtbaar vaste telefoon en slechte verbinding

    Sinds enige tijd hebben wij een slechte verbinding met de vaste telefoon. (Harde zoem)
    Nu hebben wij een andere vaste telefoon aangeschaft en het blijft hetzelfde.
    Ook zijn sinds enige tijd de vaste nummers die voor geprogrammeerd staan in de telefoon niet meer zichtbaar.
    Zo zie je niet meer wie er belt.
    Wat kan hier aangedaan worden????????
    Wordt de nummerweergave nog doorgezonden bij jullie??????????
    Laatst bewerkt door Chris Mulder; 26 Feb 2019, 15:55.

  • #2
    Voor de nummerweergave heeft je telefoon voor zover ik weet ondersteuning voor de FSK-standaard nodig. Misschien ondersteunt jouw telefoon alleen DTMF.
    Over een harde zoem heb ik geen suggesties, het lijkt erop dat er iets niet geaard is dat dat wel moet zijn.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Chris Mulder Bekijk bericht
      Sinds enige tijd hebben wij een slechte verbinding met de vaste telefoon. (Harde zoem)
      Nu hebben wij een andere vaste telefoon aangeschaft en het blijft hetzelfde.
      Ook zijn sinds enige tijd de vaste nummers die voor geprogrammeerd staan in de telefoon niet meer zichtbaar.
      Zo zie je niet meer wie er belt.
      Wat kan hier aangedaan worden????????
      Wordt de nummerweergave nog doorgezonden bij jullie??????????
      Voor het doorgeven van het telefoonnummer heb je een nummermelder of toestel met display nodig dat op FSK-signalering werkt. Nummerherkenning op toestellen met DTMF-signalering ondersteunen wij niet.
      Kijk in de handleiding van het toestel voor welke signalering deze geschikt is of neem contact op met de leverancier van het toestel.

      Voor de bromtoon op de lijn wil ik je vragen dit stappenplan eens te doorlopen.
      Laatst bewerkt door Edwinb; 1 Mar 2019, 08:38. Reden: Verkeerde link. Deze aangepast. Dank je wel Goeroe

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht

        Voor de bromtoon op de lijn wil ik je vragen dit stappenplan eens te doorlopen.
        Die link doet het niet, want die werkt alleen op het interne netwerk van DELTA. Probeer daarom deze eens.

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X