Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

WPS knop Cisco modem EPC 3940

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • WPS knop Cisco modem EPC 3940

    Waarom gaat er op mijn laptop steeds een schermpje open met "Druk op de WPS knop van je router" en als ik dat weg klik komt het weer terug. Heel irritant. Ook bij het knopje venster sluiten gaat het weg en komt het weer terug. Ik dacht dat WPS standaard uitgeschakeld was bij Zeelandnet?

  • #2
    Om zeker te weten of WPS inderdaad uit staat, kun je even inloggen in het modem en de WPS instelling controleren.
    Weet je zeker dat deze melding door het modem wordt veroorzaakt ??

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door keestramper Bekijk bericht
      Waarom gaat er op mijn laptop steeds een schermpje open met "Druk op de WPS knop van je router" en als ik dat weg klik komt het weer terug. Heel irritant. Ook bij het knopje venster sluiten gaat het weg en komt het weer terug. Ik dacht dat WPS standaard uitgeschakeld was bij Zeelandnet?
      Heb je misschien achter het wifi modem nog een eigen router aangesloten staan? De Wps op het modem staat standaard uit. De melding wordt vaak veroorzaakt door een ander apparaat die via de wifi verbinding probeert te maken. Heb je misschien ook nog een printer geinstalleerd staan die ook via de wifi (draadloos) kan printen?

      Reageer

      Om te reageren, moet je eerst .

      verwerken...
      X