Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

1gb internet snelheid

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • 1gb internet snelheid

    Nu dan eindelijk het beloofde 1gb netwerk geopend is, en wij er gebruik van kunnen maken ( mits je er zeer diep in de buidel wilt graven), daar kom ik zo nog even op terug.

    Was ik eigenlijk benieuwd naar de ervaringen, en of er eigenlijk al mensen zijn die dit snelle abbelement hebben genomen ? En wat hun ervaringen zijn :

    de snelheid
    de stabiliteit
    de reactie tijd ( ping )
    de werking ( merk je enig verschil met websites laden)

    ( is het een upgrade van het super abb of een hele aparte lijn , met betere ip6 ondersteuning )

    of is het puur de download snelheid en de upload , en dat het verschil met de rest eigenlijk te verwaarlozen is zeker ten opzichte van het super abb ?

    En wat is de eerste indrukke van het abb ?

    dan de prijs :

    ik snap dat nieuwe techniek geld kost en mag kosten, en zeker als je dan ook nog de eerste bent in Nederland. Maar is de prijs van 125 euro te rechtvaardigen?!

    Ik hoorde van de klantenservice dat er alleen het fox totaal pakket extra bij zat ten opzichten van het super abb, en dan natuurlijk de snelheid.

    En het is natuurlijk vrij voor iedereen om het wel of niet te doen, maar ik zelf vindt het prijs verschil ten opzichten van elkaar erg groot 75 euro voor super en dan 125 voor 1 gb . En dan is er nu nog geen actie voor bestaande klanten jammer .

    ik denk als het bijvoorbeeld 99 euro per maand geweest was dan was het nog steeds veel geld maar dat er dan veel meer mensen er meer begrip voor hadden althans dat is mijn inschatting!



    Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

  • #2
    Particulieren hebben het helemaal niet nodig.
    [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

    Reageer


    • #3
      Ik ben er van overtuigd dat inderdaad niet heel veel mensen het op dit moment NODIG hebben, maar ben er van overtuigd dat het binnen een jaar of 10 de standaard is een 1gb internet verbinding.

      Op dit moment is het inderdaad maar voor een handje vol mensen , hobbyisten interessant.

      vandaar ook mijn vragen?
      Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Dominique Bekijk bericht
        Nu dan eindelijk het beloofde 1gb netwerk geopend is, en wij er gebruik van kunnen maken ( mits je er zeer diep in de buidel wilt graven), daar kom ik zo nog even op terug.

        Was ik eigenlijk benieuwd naar de ervaringen, en of er eigenlijk al mensen zijn die dit snelle abbelement hebben genomen ? En wat hun ervaringen zijn :

        de snelheid
        de stabiliteit
        de reactie tijd ( ping )
        de werking ( merk je enig verschil met websites laden)

        ( is het een upgrade van het super abb of een hele aparte lijn , met betere ip6 ondersteuning )

        of is het puur de download snelheid en de upload , en dat het verschil met de rest eigenlijk te verwaarlozen is zeker ten opzichte van het super abb ?

        En wat is de eerste indrukke van het abb ?

        dan de prijs :

        ik snap dat nieuwe techniek geld kost en mag kosten, en zeker als je dan ook nog de eerste bent in Nederland. Maar is de prijs van 125 euro te rechtvaardigen?!

        Ik hoorde van de klantenservice dat er alleen het fox totaal pakket extra bij zat ten opzichten van het super abb, en dan natuurlijk de snelheid.

        En het is natuurlijk vrij voor iedereen om het wel of niet te doen, maar ik zelf vindt het prijs verschil ten opzichten van elkaar erg groot 75 euro voor super en dan 125 voor 1 gb . En dan is er nu nog geen actie voor bestaande klanten jammer .

        ik denk als het bijvoorbeeld 99 euro per maand geweest was dan was het nog steeds veel geld maar dat er dan veel meer mensen er meer begrip voor hadden althans dat is mijn inschatting!


        Te hoog gegrepen van Zeelandnet.
        Niet interresant voor de normale gebruiker.
        Veels te duur.
        en, dat is nog het kwalikste, wat ik er van vind, het Fox pakket?
        En niet een GRATIS update voor de 400 mbps abbos.

        Dus zind voor er ge aan begint!


        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Zeeschipper Bekijk bericht
          .......en, dat is nog het kwalikste, wat ik er van vind, het Fox pakket?
          En niet een GRATIS update voor de 400 mbps abbos.
          Onbegrijpelijk dat mensen om GRATIS upDate vragen. UpDates krijg je dagelijks.
          Voor upGRades moet je normaal betalen.
          Een gegeven paard moet je niet in de bek kijken...
          [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht
            Particulieren hebben het helemaal niet nodig.
            Waar baseer je dat op?
            Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Dominique Bekijk bericht
              Op dit moment is het inderdaad maar voor een handje vol mensen , hobbyisten interessant.
              Het gaat er volgens mij niet om of dat mensen deze bandbreedte nodig hebben (dat is altijd een persoonlijke beslissing) maar is voornamelijk een signaal van Delta dat men qua bandbreedte zeker kan concureren met de conculega's. Persoonlijk zou ik veel meer baat hebben bij een 500/500Mbit abonnement.

              Helaas is de uploadsnelheid vooralsnog aan glasvezel voorbehouden. Glasvezelproviders bieden vaak symmetrische verbindingen aan, waarbij de uploadsnelheden gelijk zijn aan de downloadsnelheden.
              Laatst bewerkt door Webkabouter; 9 Dec 2018, 20:41.
              Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

              Reageer


              • #8
                Het is net zoiets als het instap en super abonnement , je merkt het verschil niet.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

                  Onbegrijpelijk dat mensen om GRATIS upDate vragen. UpDates krijg je dagelijks.
                  Voor upGRades moet je normaal betalen.
                  Een gegeven paard moet je niet in de bek kijken...

                  Rinus.
                  jij betaal liever?
                  soms, die antwoorden van jou?
                  inderdaad voor een 400 abbo is er nooit een mooie aanbieding.
                  Laatst bewerkt door Zeeschipper; 9 Dec 2018, 23:15.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Dutchplace Bekijk bericht
                    Het is net zoiets als het instap en super abonnement , je merkt het verschil niet.
                    Als ik dan zo vrij mag zijn om te vragen :

                    wat heb jezelf ? INSTAP / SUPER

                    of zit je helemaal niet bij zeelandnet / delta ? en heb je allebei de abb geprobeerd dan?

                    Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat daar wel degelijk verschil in zit, niet als je een oudere modem hebt maar als je een nieuwere modem hebt (hoeft niet eens de nieuwste) dan merk je zeker verschil met websites laden krantje lezen enzo.
                    Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Dominique Bekijk bericht
                      INSTAP / SUPER
                      er is ook nog zoiets als Premium
                      en als je een beetje onderweg bent met je laptop, dan kom je heel wat verschillende snelheden tegen.
                      en dan blijkt dat surfen op lagere snelheden best mee valt.
                      ja, natuurlijk merk je verschil, zeker als je zelf 250 Mb/s gewend bent.
                      maar met surfen en emailen merk je echt geen verschil tussen 250 en 400 Mb/s
                      zeker niet als je de enige bent, die bezig is.
                      immers, als de site waar je op surft geen hoge snelheid biedt, dan helpt een hogere downloadsnelheid ook niet.
                      Laatst bewerkt door fred44nl; 10 Dec 2018, 11:09.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

                        er is ook nog zoiets als Premium
                        en als je een beetje onderweg bent met je laptop, dan kom je heel wat verschillende snelheden tegen.
                        en dan blijkt dat surfen op lagere snelheden best mee valt.
                        ja, natuurlijk merk je verschil, zeker als je zelf 250 Mb/s gewend bent.
                        maar met surfen en emailen merk je echt geen verschil tussen 250 en 400 Mb/s
                        zeker niet als je de enige bent, die bezig is.
                        immers, als de site waar je op surft geen hoge snelheid biedt, dan helpt een hogere downloadsnelheid ook niet.

                        daar ben ik het wel met je eens.

                        maar de begin vraag van mij was of er iemand ervaring al had met 1gb verbinding?

                        en ben het wel met je eens een website laden dat maakt geen verschil met 400 mb/s of 1gb, of 250 mb/s verbinding.
                        Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

                        Reageer


                        • #13
                          Ik zit bij KPN en heb maar een snelheid van 45 en dat is meer dan genoeg eigenlijk .Het duurt alleen wat langer als je download .

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Zeeschipper Bekijk bericht
                            jij betaal liever?
                            soms, die antwoorden van jou?
                            inderdaad voor een 400 abbo is er nooit een mooie aanbieding.
                            Rinus is realist.

                            Als je bijvoorbeeld een Peugeot 2008 rijdt en Peugeot brengt een nieuwe Peugeot 5008 uit..
                            Verwacht jij dan een gratis upgrade van je 2008 naar een Peugeot 3008?
                            Niets is gratis in dit leven, alleen voor niets gaat de zon op.

                            Groet
                            Rinus


                            [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

                              Rinus is realist.

                              Als je bijvoorbeeld een Peugeot 2008 rijdt en Peugeot brengt een nieuwe Peugeot 5008 uit..
                              Verwacht jij dan een gratis upgrade van je 2008 naar een Peugeot 3008?
                              Niets is gratis in dit leven, alleen voor niets gaat de zon op.

                              Groet
                              Rinus

                              Rinus, droom lekker verder.
                              dit is een forum over internet ed, geen auto forum!
                              er is veel GRATIS, als je maar zoekt!

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X